AleksandraFE Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei... kan noen hjelpe meg med følgende: når aktive delatakere i ANS og Da betaler forskuddskatt - er trygdeavgiften inkludert? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Regner med at trygdeavgiften følger uansett forskudd eller ikke. http://www.etablerersentrene-akershus.no/files/tips/ans.pdf Lenke til kommentar
AleksandraFE Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 NAV vil ikke svare (de vet ingenting), ligningskontor har ingen ide, men jeg må være sikker om reglene er likt EPF... Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det er egentlig sjeldent gode svar å få når man ringer inn til det offentlige for å spørre om lover og regler, men så snart du bryter en lov tar det faen ikke lange tiden før de er på nakken din! Lenke til kommentar
AleksandraFE Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Stemmer det. Av den grunn vil jeg gjerne finne ut for 100% hva som er riktig. Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Min løsning har vært å ringe inn flere ganger eller prøve igjen senere når jeg skal ha kontakt med det offentlige. Man kan jo være heldig å få en person som faktisk vet svaret på spørsmålet ditt. Kan også være en ide å ringe til f.eks nabokommunen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå