halo2k Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...amp;plid=110458 For bare 1 495,-kr kan jeg kjøpe denne HD skjermen, men lurte på om den er god nok til å spille ps3 og se på 1080p filmer. Skal også bruke den som ekstern skjerm til laptopen. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...amp;plid=110458 For bare 1 495,-kr kan jeg kjøpe denne HD skjermen, men lurte på om den er god nok til å spille ps3 og se på 1080p filmer. Skal også bruke den som ekstern skjerm til laptopen. Dette er en pc skjerm hvordan skal du få koblet til en PS3 som har HDMI kilde? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Denne skjermen, BenQ E2200HD, bør egne seg bra. Det er en PC-skjerm med både VGA, DVI og HDMI-inngang. Den ser lik ut og heter nesten det samme som den i første innlegg. Men, man bør sjekke om den med A på slutten er samme skjerm, eller en billigere "analog-utgave" uten de digitale inngangene. Det er ikke nevnt noen digitale innganger på HDA, og Netshop har begge utgavene, sannsynligvis er det denne man bør kjøpe. Det ville vært kjedelig å ikke fått koblet til PS3-en fordi man kjøpte feil skjerm fordi man ville spare 300 kr. Lenke til kommentar
halo2k Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Denne skjermen, BenQ E2200HD, bør egne seg bra. Det er en PC-skjerm med både VGA, DVI og HDMI-inngang. Den ser lik ut og heter nesten det samme som den i første innlegg. Men, man bør sjekke om den med A på slutten er samme skjerm, eller en billigere "analog-utgave" uten de digitale inngangene. Det er ikke nevnt noen digitale innganger på HDA, og Netshop har begge utgavene, sannsynligvis er det denne man bør kjøpe. Det ville vært kjedelig å ikke fått koblet til PS3-en fordi man kjøpte feil skjerm fordi man ville spare 300 kr. Ja, jeg vet ikke så mye om HD skjermer/tv-er enda. Men takk for tipset Skal sjekke den andre typen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå