sharkbite Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 obama vannt med 62346854 stemmer mot maccain sine 55311599 får bare håpe at obama klarer å styre landet....noe som de siste 4 pressidentene ikke har klart Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tror det kommer til å bli kaos. Mye rednecks som ikke liker det her. Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 vet.... kall meg rar men jeg tror faktisk ikke at han overlever de 4 årene han skal vere pressident Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det er jeg helt enig i. Han kommer til å bli skutt. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Han kommer ikke til å bli skutt, han kommer til å bli en av USAs beste presidenter gjennom tidene. Han har ihvertfall alle forutsetningene! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Han har alle forutsetningene, bortsett fra at han er mørk. Tror han kan få til mye bra; hvis han overlever. Endret 10. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Tror han overlever helt fint jeg... Men jeg kan ta feil. Veldig feil. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Tror sikkerheten til Obama kommer til å være veldig høy hele tiden så skal være vanskelig å få han drept, men man vet aldri. Skrekkscenarioret hadde vært om McCain hadde vunnet for så å bli drept i et attentat. Bare tanken på Sarah Palin som president gjør meg syk . Endret 10. november 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
vcx Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Blir obama skutt gir jeg klarsignal til Bin Laden om at det er fritt fram for å bombe USA. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Blir obama skutt gir jeg klarsignal til Bin Laden om at det er fritt fram for å bombe USA. Synes vi da kan skape Det Europeiske Imperiet eller noe sånn og bare invadere America og bli ferdig med dem, etter at vi har overbevist dem om å desarmere atombombene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå