Gå til innhold

hva gjorde du i din barndom?


ole_marius

Anbefalte innlegg

Historie 1:

 

LIten fin grønn trøtraktor som jeg brukte å suse rundt stuegulvet på. En dag var min mor på kjøkkenet for å hente noe og jeg så mitt snitt til å trø utenfor oppmerket område, noe som resulterte at jeg kjørte ned trappa fra 2 til 1 etage.

 

Historie 2:

 

Jeg var ute en mørk regntung høstdag og min mor var på kjøkkenet i 2 etage. Plutselig hørte hun et hjerteskjærende skrik noe som selvfølgelig sendte henne på vill fart ned trappen (samme jeg hadde kjørt ned noen år tidligere). I farten bommet hun på noen av de nederste trinnene noe som resulterte i at hun flakset langt utover gulvet og holdte nesten på å kjøre hodet inn i mellomdøra til vindfangen, en dør med et stort glass i. Forslått og redd bykset hun opp og sprang ut, hvor hun fant meg hylende som en stokken gris over en paraply som hadde vrengt seg. Jeg har alltid vært en liten krutt tønne...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I en alder av tre ba jeg min dagmamma, som strevde fælt med no småtteri, om å si faen. Det gjorde pappa nemlig.

 

Også i en alder av tre satt jeg og mamma og så på at pappa reparerte gressklipperen, noe som ikke gikk så bra. Jeg hadde nettopp lært at man skulle være forsiktig med tingene sine, og da pappa i fullt vrede kastet hele drittgressklipperen over gjerdet og ut på jordet hadde jeg intet annet valg enn å åpne vinduet og skrike "GÅ OG DRÆP DEG!". Så det så.

Lenke til kommentar

Ifølge det jeg ha blitt fortalt så måtte jeg og broren min bærsje ganske heftig. Så vi krabba opp trappa. Bror holdt meg fast i buksa sånn at han kunne gå på do først. Dermed så bærsja jeg på meg, og bror hadde jo selvfølgelig dratt av meg buksa. Så han fikk bærsj over hele seg (fordi den var ganske rennende). Og han gikk oppi det etterpå. Jeg var også full av bærsj.

Lenke til kommentar

Historie 1

Jeg og min bror ble satt igjen på kjøkkengulvet hjemme når vi var 2 og 3 år, fordi mamma skulle ut å hente ved. Når hun kom inn igjen hadde min bror fått tak i en øks, og satt å hugde hull i gulvet, mens jeg hadde skåret meg på en flaske og gnidd blodet utover ansiktet. Når mamma kom inn igjen, trodde hun jo selvsagt at min bror hadde hugd meg i hodet.

 

Historie 2

En historie til angående henting av ved, men denne gangen var det hos min bestemor. Hun gikk ut, og da begynte ting på nytt. Min bror hadde fått tak i en flaske med Jif, og satt å sprayet det på gulvet. Når bestemor kom inn, hadde jeg kommet meg opp på benken og var på tur ut vinduet i 2. etasje. Hun skulle jo da selvsagt løpe for å få tak i meg, men som dere husker så hadde min bror sprayet Jif på gulvet. Så hun falt, og vi lo :D

 

Historie 3

Vi var 4 stk som lekte utenfor huset vårt, nærmere bestemt i en bratt bakk med tørt gress. Vi bestemte oss for å se hva som skjedde, hvis vi tente på noe av dette gresset. Og resten av historien forklarer vel seg selv, skråninga tok raskt fyr og mesteparten av den 10 meter lange skråningen ble brent bort. Dette førte til husarrest i 1 uke.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Historie 1

Jeg og min bror ble satt igjen på kjøkkengulvet hjemme når vi var 2 og 3 år, fordi mamma skulle ut å hente ved. Når hun kom inn igjen hadde min bror fått tak i en øks, og satt å hugde hull i gulvet, mens jeg hadde skåret meg på en flaske og gnidd blodet utover ansiktet. Når mamma kom inn igjen, trodde hun jo selvsagt at min bror hadde hugd meg i hodet.

 

Historie 2

En historie til angående henting av ved, men denne gangen var det hos min bestemor. Hun gikk ut, og da begynte ting på nytt. Min bror hadde fått tak i en flaske med Jif, og satt å sprayet det på gulvet. Når bestemor kom inn, hadde jeg kommet meg opp på benken og var på tur ut vinduet i 2. etasje. Hun skulle jo da selvsagt løpe for å få tak i meg, men som dere husker så hadde min bror sprayet Jif på gulvet. Så hun falt, og vi lo :D

 

Historie 3

Vi var 4 stk som lekte utenfor huset vårt, nærmere bestemt i en bratt bakk med tørt gress. Vi bestemte oss for å se hva som skjedde, hvis vi tente på noe av dette gresset. Og resten av historien forklarer vel seg selv, skråninga tok raskt fyr og mesteparten av den 10 meter lange skråningen ble brent bort. Dette førte til husarrest i 1 uke.

 

 

HAHA så jævli eid. den første var best da med øksa ;P

 

hvem er det egentlig som har øks inne i huset ? oO

Lenke til kommentar

jeg husker ikke særlig mye fra barndommen egentlig, men kan jo skrive ned noen historier jeg har blitt fortalt av mamma osv.

 

 

da jeg var ca 3 år var jeg med mamma på maxbo en dag, ho skulle se på noe marling.

jeg var en såkalt "duracell kanin" så jeg spant rundt hele butikken.

etterhvert så mamma at jeg var borte, så ho gikk og lette etter meg. ho gikk rundt hele butikke før ho fant med med buksa dratt ned, sittende på en utstillings do å tisse.

 

 

når jeg var ca 4 år feira vi jul hjemme, og selvfølgelig var hele familien der.

jeg ville så gjerne gi bestemora mi ett komplimang, så det beste jeg kom opp med var : moma, så lange fine pupper du har!

 

 

når jeg var 6 år, var jeg og søstrene mine hos noen kompiser med trampoline oppe i gata.

vi hadde hoppa en stund så vi begynte å bli litt lei, så vi skulle finne på noe annet.

de gutta bodde på en gård, og de hadde akkurat beisa låven.

vi fant da ett halvt malingsspann som vi tenkte at det kunne være moro å leke med.

så vi hadde maling krig. vi tenkte jo ikke så veelig langt på den tiden, så vi brukte en god tid på å komme oss hjem.

da vi kom hjem ble mamma rimelig sinna kan man si, så da ble det skrubbing og gnukking i flere timer etterpå.

(det var veldig vondt, det husker jeg enda).

 

en gang når jeg var kanskje 10 år, sto jeg og den eldste søstra mi(ho er 5 år eldre) og lagde oss frokost. Begge skulle ha ost på så det ble krangel om hvem som skulle skjære ost først. ho skulle absoludt ha den siden ho var eldst, men det ville ikke jeg gå med på, så jeg tok ostehøvvelen, og høvla et stort stykke skinn fra lillefingeren hennes. ikke særlig snilt gjort men..

 

har en historie til med samme søsteren. vi skulle vaske opp for vi hadde ikke oppvasksmaskin, ho ville vaske, og mente at jeg skulle tørke, men det ville ikke jeg. så igjen så begynte vi å krangle. så jeg tok en tallerken og smalt den inn i håndleddet hennes så det nesten knakk( brista).

 

etter de to siste fortellingene må dere tro at jeg er fryktelig slem. men så slem er jeg ikke.:)

 

kom på en til i farta.

dette husker jeg faktisk.

det skjedde første skoledag på barneskolen. jeg hadde nettop fått meg masse nye venner og hadde lyst til å inponere gutta, så jeg spurte om jeg skulle sjekke hvor langt jeg klarte å klatre opp i flaggstanga, alle sa jo ja til at jeg skukke gjøre det, og da var det ikke noe valg.

sp jeg begynte å klatre opp. når jeg var ca halveis opp kommer læreren min løpende og skriker til meg at jeg må komme ned.

etter en liten stund fikk han meg ned. mamma sier til meg når jeg kommer hjem at ho hadde fått en telefon av læreren min.:p

man gjør mye rart når man er små ja.

 

 

det kommer sikkert fler når jeg kommer på noe:)

 

 

(det er nok mange skrive leifer her, orker ikke rette dem)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har stjelt en 6-pakkning med pils og delt ut til gjengen min i gata.

 

Jeg har satt fyr på dyna mi som 3åring og prøvde meg på glava litt senere.

 

Jeg har smadra 50-60 småbiler som var veldig gamle og hadde litt verdi.

 

Jeg har pisset i skapet hjemme.

 

Jeg har pisset i skapet hos en kompiss.

 

uhhm... Jeg har... Drept et pinnsvin ved å kaste den ned en stor sklie, danset med det og pisset på det.

 

Jeg har pisset i en sklie og rennt ned.

 

Jeg var også klassens største mobber og plaga ei stakkars liten jente.

 

 

Tro meg, jeg er ikke slik nå lenger... Men jeg pisser i dusjen. :whistle:

Lenke til kommentar

På nippet til å få hele familien kastet ut av Ludvig XIV sitt slott (Solkongen) for å turne på møblene.

 

Kjørt min egen trillevogn ned et 3 meters stup fordi jeg absolute skulle trille selv.

 

Ellers husker jeg ikke stort annet enn mye krash med sykkel og mye fall utfor skrenter.

Lenke til kommentar

1. Jeg stappa badekaret fullt av håndkler og åpna krana på fullt. Resultatet var ødelagt gulv.

2. Jeg og søstera mi spiste en tipakning med is og fikk vondt i magen.

3. Jeg drakk en halv flaske biohvit. Giftsentralen sa at jeg hadde fått nok på en stund, synes fortsatt biohvit ikke er så godt lenger.

4. Spiste en røyk (ja, jeg hosta den opp).

5. Putta brødskive inn i videospelleren.

6. Satte ned baken i den lille traktoren min som 3-åring tror jeg. Hadde dødd om en bil kjørte der.

7. Spiste giftige bær som likna på blåbær.

8. Spiste ren margarin.

9. Låste familien min (onkel, tante, mamma, pappa og søster) ute på verandaen i femte etasje (tror jeg) på korfu. Åpnet til slutt, men de vurderte å klatre ned/knuse ruta.

10. Mindre morsom: Hadde store problemer med å snakke riktig. Blandet mange bokstaver og fjerna konstant de første bokstavene i ord lengre enn tre bokstaver.

Lenke til kommentar

hmmm jeg var skikkelig slem når jeg var liten. fikk aldrig lov til å gå i noen bursdager fori alle foreldrene hata meg XD jeg kasta hammer i ryggen på nabo gutten å sloss med alle. men allt i allt kom d tilbake til meg.

 

når jeg var 6 år var jeg hos dagmamman min. hadde vert der hele dagen åsså kom muttern for å hente meg. jeg å lillebroren min løp alltid som faen for å sitte forran i bilen. jeg løp å slengte døra meg igjen. plutselig kjente jeg at hånda mi var varm å våt. så jeg på hånda mi å da mangla halve lillefingern min. =/ fant ikke tuppen igjen før dagen etterpå å da hadde jeg allerede sydd. men syns d var litt rart. d gjorde ikke vondt å jeg gråt ikke. var bare 6 år da

Lenke til kommentar

eg og 2 til (er trilling) lekte oss med eit flaske med gul pulver som luktet fælt. de som skjedde var at vi åpna flaska og tømte heile driten over hele kjøkenet. etterpå så gikk vi på de og satt bittesmåe fotspor i heile huset. unntatt på do, fordi der var mamma og tok seg en lang og varm dusj. :p

Lenke til kommentar

da jeg gikk på ungdomskolen så var jeg alltid den med shampo, så alle guttene spurte om å få fra meg bestandig. så en dag jeg hadde med meg en nesten tom flaske så bestemte jeg meg for å tulle med gutta. så jeg la shampoen med åpen kork i pisserenna og fikk den fylt opp med urin. så akkurat som planlagt så spurte alle de andre om å få. de tok hver sin klæsj og skrubbet i håret og under armene. jeg holdt maska da han ene sa "faen...det skummer jo ikke" og tok flaska fra meg og tok en skikkelig råka-på fra den shampoen. og gnidde inn på nytt.

når dusjen var ferdig og alle guttene gikk ut så sa jentene at det luktet rart i gangen nrå guttene kom. læreren sa at det luktet som kattapiss og luktet på den ene gutten som hadde brukt shampoen og sa at det luktet surt som pokkern. jeg ble redd for min egen sikkerhet og holdt kjeft om dette foralltid..........heHeHeHeHe.

 

uka etter så spurte de likegjerne om å få min shampo igjen etter gymmen. så de lærte ikke,men da hadde jeg ikke tullet med den.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Historie 2

En historie til angående henting av ved, men denne gangen var det hos min bestemor. Hun gikk ut, og da begynte ting på nytt. Min bror hadde fått tak i en flaske med Jif, og satt å sprayet det på gulvet. Når bestemor kom inn, hadde jeg kommet meg opp på benken og var på tur ut vinduet i 2. etasje. Hun skulle jo da selvsagt løpe for å få tak i meg, men som dere husker så hadde min bror sprayet Jif på gulvet. Så hun falt, og vi lo :D

 

Haha, teamwork :cool:

Lenke til kommentar
da jeg gikk på ungdomskolen så var jeg alltid den med shampo, så alle guttene spurte om å få fra meg bestandig. så en dag jeg hadde med meg en nesten tom flaske så bestemte jeg meg for å tulle med gutta. så jeg la shampoen med åpen kork i pisserenna og fikk den fylt opp med urin. så akkurat som planlagt så spurte alle de andre om å få. de tok hver sin klæsj og skrubbet i håret og under armene. jeg holdt maska da han ene sa "faen...det skummer jo ikke" og tok flaska fra meg og tok en skikkelig råka-på fra den shampoen. og gnidde inn på nytt.

når dusjen var ferdig og alle guttene gikk ut så sa jentene at det luktet rart i gangen nrå guttene kom. læreren sa at det luktet som kattapiss og luktet på den ene gutten som hadde brukt shampoen og sa at det luktet surt som pokkern. jeg ble redd for min egen sikkerhet og holdt kjeft om dette foralltid..........heHeHeHeHe.

 

uka etter så spurte de likegjerne om å få min shampo igjen etter gymmen. så de lærte ikke,men da hadde jeg ikke tullet med den.

da er dem bra dum som ikke spurte deg engang ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...