Gå til innhold

hva gjorde du i din barndom?


ole_marius

Anbefalte innlegg

finnes enn del beslektede tråder, men er interessert i å høre hva dere gjorde som barn enten dere gjorde noe ugang eller noe mer humoristisk

 

da begynner jeg;

 

historie 1:

 

da jeg var rundt 11 måneder gammel var jeg på besøk hos mine besteforeldrer. her fikk jeg smake fisk får første gang og jeg spiste en tallerken med ferskfisk. etter jeg hadde spsit ble jeg så mett at jeg sovnet på tallerkenene blant potetene og fisken. :sleep:

 

historie 2:

 

da jeg var 18 måneder gammel lå jeg i min onkels bil, uheldigvis kom jeg borti bremsene og trillet ned en bakke og krasjet min første bil. :rofl:

etter hva jeg forsto ble ikke onkelen min særlig blid

 

historie 3:

 

da jeg var 5 år gammel lå det en sneip på bordet, jeg så meg rundt og kunne ikke se foreldrene mine og tokk en drag. dæken ka kvalm jeg ble, ble hjemme noen dager siden jeg ble direkte spy syk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
historie 2:

 

da jeg var 18 måneder gammel lå jeg i min onkels bil, uheldigvis kom jeg borti bremsene og trillet ned en bakke og krasjet min første bil. :rofl:

etter hva jeg forsto ble ikke onkelen min særlig blid

Hvorfor lå du ved pedalene? o.O

 

 

Når jeg var stor nok til å gå puttet jeg en spraybox (elns) som var eksplosiv inn i stekeovnen og skrudde på =)

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar

Da vi pussa opp huset for lenge siden, kravla jeg med ned i kjellern og fant ei malingsbøtte med rødmaling.

Da fant jeg det like så godt å kle meg naken, og male meg selv rød. Malte seriøst hele meg helt rød, og krabba opp trappa og inn på kjøkkenet.

Ble hvitespritbad på meg etterpå :p Skal nevnes at jeg var ca. 4år.

 

Foruten det så har jeg kledd meg naken og bada i oppvaskkummen, og bæsja i dusjen, men det har jeg hørt om flere som har gjort, så føler meg ikke så spesiell der :)

Lenke til kommentar

Jeg brukte og stå i vinduet slik at alle som kjørte forbi stoppet og sa til mamma at det står et unge i vinduet. Hehe! Klistra til vinduet.

 

Brukte og å stå på taket til pappas grønne Mazda og pisse på biler som kjørte forbi...

 

Jeg skal vistnok være en skikkelig smådjevel når jeg var små.

 

Jeg brukte og sette stereoanlegget på full måkkings. Trykke på "På" knappen og løpe som faen. Slik vekte jeg mamma og pappa...

 

Engang klatret jeg opp vitrinskapet til muttern, vekta ble vist litt for stor og hele greia ramla ned over meg. Men ble ikke truffet. Hehe.

 

Prøvde og skylle ned kattunger i toalettet.

Etter 3-4 gangen fjernkontrollen havnet i dassen måtte fattern kjøpe ny... Nyttet ikke og tørke lengere.

 

Drepte engang en kattunge ved et uhell. Den løp rett på symaskinen og den veltet over ungen. Hadde plassert symaskinen på gulvet.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Husker ikke så mye fra min barndom... men noe som har satt sine spor er at jeg var alene våken (mutter'n hadde netopp lagt seg) og jeg lekte med en strømkontakt.... og ja.... sprang fort gråtende inn til mor! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...