Intern Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Liten og nett AMD-basert PC fra Shuttle Les mer Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Liker ikke chromen der, det er bare stygt og billig. Men den PC-formen er fremtiden for stasjonære PC-er synes jeg. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg kunne kanskje vært interessert i noe slikt som det der, men med en veiledende pris på 950 euro blir det kanskje litt i svetteste laget. Spesielt siden dette var uten noe panserskjermkort. Jeg håper at jeg bare har lest feil, men tviler litt. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 - Burde vært bedre IGP? - Burde være integrert IR for fjhernkontroll - Hvorfor X2 6000 og ikke rks. 4850, som vel er mer strømgjerrig? Sum: Gi meg et 790GX hovedkort m/4850 og integrert IR pakket litt penere inn Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Antakelig er Specs'a slik de er fordi Shuttle prioriterer å tjene penger på billig hardware, framfor å produsere et produkt kunder ideelt vil ha. Endret 5. november 2008 av Fjodorgrim Lenke til kommentar
Redningsvest Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Skriv din kommentar....Hvorfår er Windows blitt standar? Linux er like bra det til å bruke som hjemme pc (kontor). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå