Gå til innhold

Beste kino i Oslo?

Orjanp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, synes sal 1 på Collosseum ikke er mørk nok. Er vel et par år siden sist jeg var der. Men hadde nok en mistanke om det ja. Synd det er lite billetter igjen der til helga.

Hva med Eldorado og Saga. Hvordan er kvaliteten på dem nå? Veldig lenge siden sist jeg var der.

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Hmm, synes sal 1 på Collosseum ikke er mørk nok. Er vel et par år siden sist jeg var der. Men hadde nok en mistanke om det ja. Synd det er lite billetter igjen der til helga.

Hva med Eldorado og Saga. Hvordan er kvaliteten på dem nå? Veldig lenge siden sist jeg var der.

Ørjan...

Når du nevner det så kan jeg si meg enig at det er litt for lyst på Colosseum 1.

Selv liker jeg Klingenberg 1 best med Colosseum 1 rett bak, men det kan jo ha noe med at jeg har sett en del av mine favoritt filmer på Klingenberg.

Har ikke vært på hovedsalene på Eldorado og Saga på en stund nå så kan ikke uttale meg om dem

Lenke til kommentar
Eldorado er rølpekinoen i Oslo, så den bør man styre unna. :)

Dette er jeg helt enig i! De gangene jeg har vært der er det fjortisser som snakker i mobilen, prater og ler høylytt uten mening. Kasting av snop nedover i salen etc. Hater drittunger som ikkje holder kjeft i en kinosal! :nei:

Lenke til kommentar

Om en film du vil se går på sal 1 på Collosseum, burde det egentlig ikke være noen tvil. Har aldri merket noe til lyset, og det gir jeg uannsett komplett faen i når salen er uten tvil den beste i norge, og beste/største THX salen i verden.

Lenke til kommentar

Ja. Kinoen i Tromsø har en luksussal. Den har skinnstoler med vipperygg og småbord mellom setene. I tillegg er det 130 cm mellom seteradene. Den har også en bar tilknyttet kinosalen. 43 seter.

Det ble Klingenberg 1. Var såpass sent ute at det ikke var spesielt mange ledige plasser igjen på Colloseum 1.

Ørjan...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-127711
Nå kommer snart Ringen kino... Europas første heldigitale kino.

Det vil være sofatilbud i alle saler, og en av salene har bevegelige skinnseter.

Må jo bli digg :D

Har kjøpt meg Deluxe-billett til Quantum of Solace der i morgon, på opningsdagen.

Stakkars deg, likte ikke Quantum of Solace i det hele tatt, men nå har jo jeg litt sær smak.

Lenke til kommentar
Nå kommer snart Ringen kino... Europas første heldigitale kino.

Det vil være sofatilbud i alle saler, og en av salene har bevegelige skinnseter.

Må jo bli digg :D

Har kjøpt meg Deluxe-billett til Quantum of Solace der i morgon, på opningsdagen.

Nice, du får gi oss en tilbakemelding da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...