hihovda Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei ku990 eiere. Jeg har ett problem som du kanskje kan hjelpe meg med. Jeg trenger nettverkskode og landkode for å finne nettverk på telefonen min da jeg har fått problemer med den. uten disse kodene sliter jeg med å komme på nett. det er såre enkelt: gå inn på telefoninnstillinger, nettverk, prioriterte nettverk og gå så inn på tele2 eller netcom (hva enn som kommer opp). der kan du lese av to/tre koder som gjelder nettverk og land. ville satt veldig pris på hjelpen takk håkon Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 24202 er mnc+mcc til netcom. Tele2 bruker vel netcoms nett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hei ku990 eiere.Jeg har ett problem som du kanskje kan hjelpe meg med. Jeg trenger nettverkskode og landkode for å finne nettverk på telefonen min da jeg har fått problemer med den. uten disse kodene sliter jeg med å komme på nett. det er såre enkelt: gå inn på telefoninnstillinger, nettverk, prioriterte nettverk og gå så inn på tele2 eller netcom (hva enn som kommer opp). der kan du lese av to/tre koder som gjelder nettverk og land. ville satt veldig pris på hjelpen takk håkon 242-01 TelenorMobil 242-02 NetCom 242-03 MTU 242-04 Jernbaneverket (den får du garantert ikke inn) 242-05 Mobile Norway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå