teo Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Trenger hjelp med å finne ut hvordan jeg skal skifte frontlysene på min Ford Galaxy 2002 modell. Det er så trangt i motorrommet at jeg på ingen måte har sjanse til å skifte pærer uten å demontere ett eller annet. Men hvordan gjør jeg det?!?!?!?! Noen som kan komme med noen gode råd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Begynne med å slå opp i instruksjonsboken, kanskje? Lenke til kommentar
teo Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Begynne med å slå opp i instruksjonsboken, kanskje? Er ikke helt idiot... Her er det ikke mye hjelp å få.... Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Uten at jeg kjenner bilen, så har en i familien hatt en slik, rett nok en litt eldre modell. Han ga iallfall opp, og leverte den inn på verksted tilslutt. Han som hadde bilen er ikke akkurat mekaniker, men er langt fra noen kløne heller... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Begynne med å slå opp i instruksjonsboken, kanskje? Er ikke helt idiot... Her er det ikke mye hjelp å få.... Vil det si at dette ikke er nevnt i instruksjonsboken? Enkelte Forder har en hendel man trekker opp, for deretter å kunne trekke ut hele lykten. Da kan man enkelt skifte lyspærer. Lenke til kommentar
Danielbv Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei. På hver side i motorrommet, så har du et deksel( et på hver side altså) Med en ingravert "lykt", ta tak i dette og dra det opp... Så har du tilgang til lyktene... MEN! Det er VELDIG trangt å komme til!!!! Jeg har forholdsvis små hender, men klarte alikevell å bruke 30min på å skifte hovedlys og fjernlys pære på begge sidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå