MrEspen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Så før helgen at SIBA kjørte en kampanje på den hvor de solgte den for 3500 over nett, det er den lett verdt. Beklager om jeg har tungt for det. Men er denne kampanjen nå til helgen eller var den forrige helg? For nå koster den ca 3900Kr. Jeg så denne kampanjen torsdag eller fredag forrige uke, 1 dag etter at jeg hadde fått min egen som jeg selvfølgelig betalte 4000 for =) Det skal nevnes at dette var internettpris og at den kostet mer i butikk... Lenke til kommentar
Utlånt Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Så før helgen at SIBA kjørte en kampanje på den hvor de solgte den for 3500 over nett, det er den lett verdt. Beklager om jeg har tungt for det. Men er denne kampanjen nå til helgen eller var den forrige helg? For nå koster den ca 3900Kr. Jeg så denne kampanjen torsdag eller fredag forrige uke, 1 dag etter at jeg hadde fått min egen som jeg selvfølgelig betalte 4000 for =) Det skal nevnes at dette var internettpris og at den kostet mer i butikk... Det var jo utrolig uflaks. Men takk for svar. Kanskje de kjører samme kampanje denne helgen også (/krysser fingra), selv om det er lite sannsynlig. Valget har fallt på 1000H for min del også, derfor jeg lurte. Hadde vært deilig og sluppet unna med bare 3500Kr (pluss frakt selvsagt). Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 *snip* Ingen stor sak for min del, synes den lett er verdt de 4000 kr uansett. Bruker stort sett Asus EEE 1000h hele tiden, selv om jeg har andre pcer liggende. Lykke til med jakten på et godt tilbud, du kommer sikkert ikke å angre Lenke til kommentar
Utlånt Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Ingen stor sak for min del, synes den lett er verdt de 4000 kr uansett. Bruker stort sett Asus EEE 1000h hele tiden, selv om jeg har andre pcer liggende. Lykke til med jakten på et godt tilbud, du kommer sikkert ikke å angre Flott du er fornøyd. Er egentlig ganske gjerrig av meg. Så er noen ganger jeg har problemer med og innse at om jeg hele tiden skal vente på et godt tilbud eller kampanje. Eller vente på ett bedre produkt vil jeg "aldri" få bestillt noen ting... Så etter ett spark i rævva er den bestillt fra netshop. Ifølge prisguiden er det ikke så stor prisforskjell mellom den billigste og den fra netshop. Inkl frakt ble prisen 3995Kr. Vurderte enten Wind eller 1000H. Men utfra tester på nettet og erfaringer her på forumet ser det ut til at 1000H er det beste valget. Pluss at den har seks cellers batteri som standard, som jo er et kjempe pluss. Så håper ikke min erfaring med maskinen er ulik alle andre sin. De skal ha den på lager, så håper virkelig ikke det tar lang tid før den ankommer. Endret 8. november 2008 av jonkar Lenke til kommentar
Utlånt Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ønsker bare og informere om at ifølge Netshop sin hjemmeside har de bare 4stk Asus EEE 1000H igjen på lager. På prisguide.no er Netshop den nettbutikken som har den billigste utsalgsprisen, med denne maskinen på lager. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå