HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Tenkte jeg skulle begynne på en ny bok snart, og det står mellom Njåls Saga og Egil Skallagrimssons Saga. Hvilken av disse er best? Har lest Njåls Saga en gang før, så denne vet jeg er bra; men er den best? Endret 5. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Benor Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Om du liker "skildringsløs"(ta det med en klype salt) litteratur, kan du like gjerne lese begge. Har lest utdrag av begge og ingen av de skilte seg ut. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Så du har ikke lest hele? Et utdrag gir jo bare en pekepinn; ikke et fullstendig inntrykk. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Egil skallagrimsson er ikke tunglest den heller. Helt Ok. Hvis du har lest den andre, så hvorfor ikke lese ei ny bok? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Du har et poeng der, men jeg vil bare ha en bekreftelse på at den er god. Vil heller lese en god bok to ganger, enn en dårlig en én gang. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Personlig liker jeg ikke sjangeren generelt, så det er litt vanskelig å si. Men den er vel ikke dårlig til den sjangeren å være. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå