HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Har i det siste hatt sinnssykt vondt i ankelen. Har kommet gradvis over en periode på ca. 1 uke, og nå har jeg store problemer med å gå ned trapper osv. Er stor sett høydeforskjeller som utløser det (går forholdsvis greit når jeg går på jevnt underlag). Gjør spesielt vondt å bøye foten inn mot den andre, hvis dere skjønner. Jogger jo en del, så kan det ha noe med det å gjøre? Har som sagt kommet gradvis, men nådde et nytt nivå etter et lite uhell med bilen på søndag. Hva kan det være? Føles nesten som om smerten sitter i selve benet (les: skjelettet). Endret 5. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Får du i deg nok kalsium? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Tar tilskudd hver dag. 1000 mg. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Sammen med d-vitamin? Tror det er en viss sammenheng mellom de 2. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Tror jeg får 5 µg gjennom multivitaminen jeg tar. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kanskje ta et par dagers pause og se om det blir bedre? Eller vet jeg nok ikke Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jogger jo ikke mer enn 2 ganger i uken, så hvile har det vært nok av. Burde jeg droppe det en uke? EDIT: Fikk akkurat litt tigerbalsam av en på jobben. Han mente det skulle hjelpe. Endret 5. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 2 ganger i uken er ikke mye, men hva annet fysisk krevende gjør du? Jeg tar også kosttilskudd sammen med eller etter mat. Ikke på tom mage. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg tar det ofte på tom mage. Er ikke det noe særlig? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nei, det er ikke lurt. Ikke spør hvorfor, men har lest det flere steder. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Da skal jeg slutte med det. Men kan det være årsaken til problemene? At kroppen ikke tar opp kalsium-tilskuddet skikkelig? Får i meg minimalt med kalsium gjennom kosten da jeg ikke drikker melk. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Når du puster raskt, uavhengig av hvorfor, forbruker kroppen kalk fra skjelletet ditt. Når dette behovet ikke blir dekket får du porøse bein, hvis du i tillegg jogger på skjøre ben, så får du kanskje litt smerter rundt leddene. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Skummelt å tenke på. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Neida, dette går nok bra Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Burde jeg oppsøke lege? For å finne ut om jeg mangler noe, eller om det rett og slett bare er en belastningsskade. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ja, det skader ikke å oppsøke lege, men han/hun kommer 90% sikkert til å si: "ankelen din trenger hvile". Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Da er det jo bare å kaste penger ut av vinduet. Tror jeg venter og ser det an. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jepp. Gjør det Lykke til! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 En tullepost er fjernet fra tråden. Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er ankelen din blitt bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå