Laffe Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Går rett på. Er det noe mat(uten å måtte lage rette)man kan få kjøpt på asia butikker o.l. som får deg til å bli kvalm eler tårer i øyene. Det skal teste forskjelige matbiter fra forskjellige kulturer. Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Noe chilli-greier er forferdelig sterkt trur jeg? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Wasabi! Sykt sterkt Støtter den. Wasabi ser ut som en uskyldig guacamole men er supersterk. Server wasabi som dipp med nachos Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kvalm? First Price appelsinbrus.. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Cheez doodels lukter dritt! Men smaker bedre Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Smakte på noe sinnsykt sterkt chiligreier når jeg var i Florida, ble bare helt satt ut av det, svidde så jævlig på tungen at jeg ikke engang klarte å stå oppreist, var ren lidelse i flere minutter da det brant nedover halsen, ble også jævlig kvalm, men kastet aldri opp. Hele forkjølelsen forsvant og har ikke vært forkjølt på flere måneder Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Av allle ting så må det vel være noe så enkelt å harmløst som tomater. Husker jeg var på en aldri så liten spisekonkurranse, der det av alle ting her i verden måtte være tomat som stod på menyen. XD Det gikk ikke akkurat direkte bra, og det presset seg vel på et par tårer i det jeg prøvde å stappe i meg de sakene. Liker det meste som er laget av tomater, men kan av en eller annen grunn ikke fordra rå tomater. Sikkert noen voldsomt sterke chillisaker som gir en dle tårer, men kan vel ikke si jeg har smakt noe så sterkt. Dog svir det ganske så godt å få chilli i nesa! Og da er det ikke bare et par tårer som presser seg frem for å si det sånn. Endret 8. november 2008 av Andrull Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Findus sin Lasagne. Forferdelig. Gav meg tårer for magen sin del. Måtte gå tilbake til sjappa og kjøpe meg en pizza istedet.. Lenke til kommentar
olz Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tomater støttes. det meste anna av frukt og grønt går greit, men tomata kan eg ikkje fordra verken konsistens eller smak Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg blir kvalm av all sjømat, men når jeg ser lutefisk er jeg nær ved å brekke meg. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tomater støttes. det meste anna av frukt og grønt går greit, men tomata kan eg ikkje fordra verken konsistens eller smak Excatly. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Legger til Amunds Pilsner. Verste som finnes. Brenn i helvete. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Lungemos! Fyyy f. Konsistensen, lukta, smaken.. IUCH Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg stemmer for blodpølse :S Gosh så nasty... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er det fordi det høres nasty ut, eller har du faktisk spist det? Fyyy f. Konsistensen, lukta, smaken.. IUCH Har vel strengt talt konsistensen til noe ala kjøttdeig. Og lukter det noe særlig da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå