Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når er det rette øyeblikk for første kyss?


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Du merker det da, hvis dere først og fremst får god kjemi så kommer dere sikkert i en situasjon der dere står face to face ganske nærme. Da skjønner begge hva som kommer til å skje, du kan enten vente til at hun kysser deg eller så kan du kysse henne, men er ikke alltid jentene tørr da.

 

Eller så kan du bare si kyss meg på en spøkefull måte, og se hvordan hun tar det. Funka for meg faktisk xD Må virke naturlig da, og hvis det går til helvete, så kan du si det bare var en spøk uansett. hvis du er så redd for å drite deg ut mener jeg. Men det pleier å gå bra... hvis hun ikke ser på deg som en weirdo

 

Ble litt dårlig forklart ser jeg, men du vil komme i en situasjon der dere feks står å prater og ser hverandre dypt i øynene, plutselig stopper samtalen opp og begge står å ser dumt i øynene på hverandre og ingen sier noe, med kanskje sånn 10-20 cm avstand. Hvis hun da ikke ser bort eller noe sånt og bare blir stående er det bare å kjøre på. Sånn pleier det å være med meg ihvertfall.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg kysset en ex for første gang, var det slik at jeg skulle gå på kvelden etter å ha besøkt henne.

Sto i døra og klemte, sa hadet og sånn, men istedet for å snu seg vekk å gå inn, sto hun å kikket opp på meg med strekt hals liksom.. Jeg sa noe som "står du der å tigger om et kyss?" eller noe i den duren, hvorpå jeg kysset henne.

 

Som sagt var det åpenbart hva hun ville da, så var ikke veldig vanskelig å vite at det var rett tidspunkt. Desverre er det ikke alltid like lett, men jenter sender absolutt ut signaler på at de er "klar". Dette er et av de tydeligere signalene jeg har opplevd, men ser man etter finner man det som regel i mer subtile former.

 

Det er det gode gamle problemet, jenter sender ut små hint og signaler som de innbiller seg er krystallklare, men som gutter absolutt overhodet ikke oppfatter.

Lenke til kommentar

Jeg sto utenfor døra til en jente og ventet på klar-signal for å kysse henne, men hele tiden så hun bort, sa forskjellige ting, lo osv, og jeg fikk ingen signaler om at hun ville at jeg skulle kysse henne. Men tiden fløy, og det var KALDT, så jeg prøvde hardere og hardere å flørte og å følge med på signaler. Til slutt, selv om jeg fortsatt var usikker, hoppet jeg ut i det og kysset henne, og det var kjempe fint. Det første jeg hører fra henne etterpå "Merka du ikke at jeg ville at du skulle kysse meg lenge?"

Så det er ikke alltid så lett å lese andre jenters signaler, hvertfall ikke hvis de er litt beskjedne :p

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...