Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når er det rette øyeblikk for første kyss?


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker Stakkar

Hei!

Skriver som anonym så ikke mine venner skal vite at det er meg som har slike sære problemer :p

 

Jeg har lenge vært betatt, muligens "forelsket" i en jente som jeg møtte da jeg begynte på skolen i år. Vi er 17 år. Problemet er at jeg ikke kan komme på så mange måter, eller "lese" meg til hvordan jeg skal gå fram for å visa ordentlig interesse i PUA tråden liksom. Men mange sier jo at et kyss kan passe i et riktig øyeblikk. Fordi det kan virke litt som om vi har en god kjemi sammen. Men når er liksom et bra tidspunkt for et kyss, hvordan gå fram ? :p

 

 

Vet det høres litt sært ut, men ja, lurer bare på det :)

Endret av Juliess
Emnetittel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kan alt bli ganske rart skal jeg fortelle deg. Bare se henne godt inni øynene og smiler til henne, da ser du vanligvis hvordan hun reagerer, og hvis hu smiler på samme måte tilbake så slår du til. Bare nærm deg henne forsiktig, og hvis hu trekker seg unna å beklager du bare og håpe på at det ikke ødelegger noe mellom dere.

Lenke til kommentar
Da kan alt bli ganske rart skal jeg fortelle deg. Bare se henne godt inni øynene og smiler til henne, da ser du vanligvis hvordan hun reagerer, og hvis hu smiler på samme måte tilbake så slår du til. Bare nærm deg henne forsiktig, og hvis hu trekker seg unna å beklager du bare og håpe på at det ikke ødelegger noe mellom dere.

 

Denne posten kommer nok til å bli slettet da den bryter med reglene for gjesteposting, men det var utrolig godt svart.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
spør hun spontant! "kan du kysse meg?"

 

husker en jente gjorde det med meg :O (JAA.. MEEEG?!??!:O helt utrolig).. funka fett det!!!

Da ville jeg heller spurt: "kan jeg få kysse deg?"

No no no, ikke spør om tillatelse. Skal man spørre bør man ihvertfall heller spørre "vil du kysse meg?"

 

 

 

Jeg pleier å se henne inn i øynene, se så ned på leppene hennes, og bit deg selv i leppa om du vil (her ser du på henne om hun er med eller ikke)

Ta hånden forsiktig under haken hennes og len deg frem mens du fører henne forsiktig mot deg og kyss henne :)

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...