kevve Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Har et hovedkort hjemme jeg ikke aner hva er. Er det noen plass på hovedkortet du kan se merke / type / modell osv ? Endret 5. november 2008 av kevve Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Om du har en hjemmebygd maskin... Ja. Har du en HåPløs eller annet skrammel, så blir det verre. Da kan du prøve med Everest og skanne, ellers er det nesten alltid like enkelt å åpne kassa og se, bruker ofte å stå på selve kortet. Men ikke alltid på de som står i HåPløse maskiner. Lenke til kommentar
kevve Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg har selvbygd, jeg holder på å bygge den opp nå, så det er ikke noe stress å sjekke selve kortet. Sånn ca hvor står det ? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Dette varierer, noen har det mellom PCI sporene, andre har det ved minnesporene, dette varierer. Det bruker å stå med stor skrift så det er enkelt å se. Lenke til kommentar
kevve Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Ser etter når jeg kommer hjem etterpå Takk for hjelp ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå