Galexon Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har bestilt 4 varer fra MPX via nettet, og lurer på hvor lang tid jeg kan vente meg på levering, når det leveres i service-pakke, og sendes fra MPX sitt lager (Sandefjord?) til Sola utenfor Stavanger, postnummer 4050. Forutsatt at varene er på lager! Hvis noen jobber i posten, eller har generell erfaring, blir jeg veldig takknemlig om noen kan svare meg på dette På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
riroil Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ca 2 døgn. Men Mpx er ikke de raskeste til å sende ut. (mulig det har endret seg etter at de ble en del av Komplett). Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er det blitt en del av komplett? Det skal ta 1-3 dager, dersom de har alt på lager. Det meste jheg har betilt der, kommer etter 3 dager. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det er vel noe rundt et år siden. Komplett.no, Norek, mpx, itegra og xd er alle i komplett konsernet. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ville nok satset på 3 dager, det er ihvertfall det jeg går utifra når jeg bestiller på nett, dog, jeg forventer kjappere behandlingstid/sending av NetShop Er ikke Netshop også endel av Komplett? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nei. Netshop er ikke en del av Komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå