esbensk Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Er det andre typer enn All In Wonder som kan være bra til redigering av VHS-videoopptak ? Er det stor forskjell på Pro og Radeon? Står VIVO for video inn og ut? Takk for svar. Lenke til kommentar
Radeon8500 Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Quote: On 2002-01-16 21:21, esbensk skrev:Er det andre typer enn All In Wonder som kan være bra til redigering av VHS-videoopptak ? Er det stor forskjell på Pro og Radeon? Står VIVO for video inn og ut? Takk for svar. AiW modellene til ATi er regnet som en av verdens beste skjermokort til akkurat det du spørr om! Det er helt ypperlig til både redigering og opptak av filmer. ViVo står (som du har sagt) for Video inn Video out. Jeg har den, nydelig ytelse, pluss at du har AiW chipen til capturing av filmer. Men om alle ViVo'er har denne chipen er et omstridt tema. Som kjent har ATI hen hel haug av "forskjelllige" Radeon produkter ute. Noen er tregere, andre er raskere. Men det er IKKE Tuner på ViVo'en, den er mer beregnet for å plugge ditt digitale videokamera til den for å redigere film. Men det betyr ikke at du ikke kan se film på PC'en. Hvis du plugger TV'en inn i Vi kannalen, og velger hvilken kannal du skal se på/ta opp på TV'en, går dette meget fint. Som sagt snakker jeg utifra erfaringer med AiW chipen på min egen ViVo. Ytelsen er helt ypperlig i tillegg på ViVo'en. Bedre faktisk enn den modellene som er merket som AiW. For artikler om Radeonproduktene, sjekk http://www.rage3d.com Lenke til kommentar
esbensk Skrevet 16. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2002 takk for god hjelp. Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Hei Jeg har i bestilling er ATI AIW 8500 DV (tror det heter dette..) når jeg får det...si det... Jeg har også en 19" LCD i bestilling med DVI inngang. Spørsmål 1) er det noen av dere som kan bekrefte at jeg kan se DVD filmer som om det var på en frittstående DVD og "frittstående" TV? Spørsmål 2) Kortet har også TV tuner, vil TV bildene oppleves som sammenlignbare med "frittstående" TV? Ikke spør hvorfor jeg har bestilt noe som jeg ikke vet om fungerer :wink: LOA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå