Gå til innhold

Little Big Planet i butikkene idag?

Brouwer

Anbefalte innlegg

hei!

kan folk som har vært ute i Oslo idag fortelle om de har sett/kjøpt Little Big Planet? eller er release på fredagen :new_woot:

edit: en ansatt på ebgames i oslo sa igår at de solgte idag, lurer på om det stemmer :ph34r:

Endret av Barry
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dro fra jobben litt før i dag og stakk på elkjøp (gjøvik). der lå det en haug med godsaker og ventet på meg. har hatt abstinenser siden betaen og endelig kom kuren. løp og kjøp om dere er i nærheten, eller kryss fingrene og sjekk deres lokale elkjøp.

Lenke til kommentar
dro fra jobben litt før i dag og stakk på elkjøp (gjøvik). der lå det en haug med godsaker og ventet på meg. har hatt abstinenser siden betaen og endelig kom kuren. løp og kjøp om dere er i nærheten, eller kryss fingrene og sjekk deres lokale elkjøp.

Crap! Jeg bor på Gjøvik og, men bestillte på platekompaniet. De sendte den i dag så får vel pent vente til freddan da jeg regner å få det i posten da.

greier du å vente i hele 2 dager?

Enkelte er ikke like heldige som deg min venn:p

Lenke til kommentar
Så utrolig irriterende å lese at alle andre får tak i spillet... Jeg får det ikke før fredag! ... :(

greier du å vente i hele 2 dager?

Nei! xD Joda, har jo ikke noe valg så :p Men men, håper bare ikke spillet skuffer, jeg har så vanvittig store forhåpninger til spillet :p

Lenke til kommentar
Skal vedde på at EB games har fått den inn, men ikke vil slippe den ut pga release dato. Noe som er helt idiotisk, med tanke på at spillet skulle vært ute for flere uker siden.

Vil si både og. Man burde holde seg til en release, tross alt derfor man har release dato på ting. Men veldig enig i at det er teit at det ble trukket tilbake. Hadde godt skjønt det om de ikke hadde åpnet serverne før 1-2 dager før nye release. At folk ikke sendte tilbake spillet eller fikk tak i det før opprinnelig release er jo så som så. Hadde på en måte blitt mer rettferdig for de som ikke hadde fått spillet enda på den måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...