Romy Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei. Trenger forslag til oppbevaring av sko. Har snart 10 par sko og alle får ikke plass i gangen. Vil helst oppbevare mine i på rommet mitt: Rommet mitt ser slik ut: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kan jo lage en boks lignende greie som du kan skyve under senga Lenke til kommentar
Romy Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Det kan være en løsning! har ikke så mye plass under senga, kanskje maks 30cm. Men det kan fungere hvis jeg lager en laaang boks Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) får du ikke plass til en sko komode ? slik dem selger på ikea , får vel plass til noe slikt på rommet.. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10031987 de har jo forskjellige typer, men regner med du er på student budsjett er ganske sikker på at de kan henges på veggen. ( eller døra ) Endret 7. november 2008 av toazty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå