Gå til innhold

vet noen en god pc til ca 25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eg skal snart få meg jobb og om ca 3md så har eg ca 30-40tusen men vet ikke kan noen.

 

si kan eg få tips til pc kjøp

 

 

 

 

hilsend Andreas

 

Jeg skal snart få meg jobb og har 30-40 tusen til en ny PC, jeg kan ikke så mye om PC.

Er det noen som kan sette sammen en slik PC for meg?

 

Værsåsnill og skriv skikkelig, liker ikke og drive og tenke når jeg leser og omformulere bare for og skjønne hva du skriver,,,

 

Vel, hva skal du bruke den til? Skal du bare ha "det nyeste", eller vil du ha en PC som gir deg mye for penga?

 

Sette sammen selv, eller kjøpe ferdig sammensatt. Flere skjermer?

Lenke til kommentar
Værsåsnill og skriv skikkelig, liker ikke og drive og tenke når jeg leser og omformulere bare for og skjønne hva du skriver,,,

sikta til å/og reglane :)

 

regna med du vil ha stasjonær:

Skal 25000 inkludere skjerm, mus, tastatur og sånne ting eller berre pc'n?

 

Dersom du kun skal ha pc'n kan jo dei nye core i7-cpu'ane vere aktuelle, i lag me ddr3 ram, gtx280 (sli kanskje?) eller HD 4870x2 og ei heftig strømforsyning på 800-1000w.

 

men om du ikkje har så mykje peiling kan jo ferdigbygde pc'a vere alternativet?

 

Sjekk ut dissa pc'ane for eksempel?

 

komplett sin beste gaming-maskin

 

Dei maskinene kan konfigurerast sjøl i tillegg, og komplett setter den sammen for deg.

Endret av olz
Lenke til kommentar
eg skal snart få meg jobb og om ca 3md så har eg ca 30-40tusen men vet ikke kan noen.

 

si kan eg få tips til pc kjøp

 

 

 

 

hilsend Andreas

 

Skulle gjerne hatt så mye penger :D Men over til dataen som du kunne tenke deg. Som sagt er jeg hardware geek. Dvs. Elsker datadeler. Så jeg kommer til å fyre løs med forslag til deg. Jeg kommer til å legge inn litt info om deler om en liten stund. Må bare se gjennom hva som er bra og litt forskjelligt. Er det mer du lurer på er det bare å spørre :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...