Gå til innhold

Open Source PDF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, yes! Sånn var det ja, jeg mente at jeg hadde gjort noe slikt før. Problemet er bare at hvis jeg f.eks har gjort en utskrift, fått en faks eller liknende - scanner denne fra en MFP som pdf, så får jeg ikke redigert teksten, det hadde jeg jo fått om jeg hadde kunnet benytte Adobe Acrobat. (Det er strengt talt noen brukere som er vanskelige å ha med å gjøre som har behov for dette - tror de. De er ikke lette å overbevise dessverre.)

Lenke til kommentar

Poenget med pdf-filer er gjerne nettopp at det ikke skal være mulig å redigere de i ettertid.

Den softwaren du har støtter nok ikke ocr. Dermed er pdf-filene sansynligvis bare en samling av bilder.

Hvilken software bruker du, og kan denne scanne til andre formater enn pdf i det hele tatt. F.ex bmp, jpg, etc...

Forresten: Bullzip støtter forøvrig å legge en utskrift til i en eksisterende pdf-fil. Men hjelper vel lite i denne sammenhengen tenker jeg.

Endret av geir__hk
Lenke til kommentar
Poenget med pdf-filer er gjerne nettopp at det ikke skal være mulig å redigere de i ettertid.

Den softwaren du har støtter nok ikke ocr. Dermed er pdf-filene sansynligvis bare en samling av bilder.

Hvilken software bruker du, og kan denne scanne til andre formater enn pdf i det hele tatt. F.ex bmp, jpg, etc...

Forresten: Bullzip støtter forøvrig å legge en utskrift til i en eksisterende pdf-fil. Men hjelper vel lite i denne sammenhengen tenker jeg.

Det er en MFP som støtter pdf og en rekke andre formater. (Les: Multifunksjons print, altså en produksjonsmaskin, med bretting i ulike formater, hulling og stifting. og må derfor ikke forveksles med en ordinær bordscanner med tilhørende programvare for scanning. :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...