mcgroven Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Lysten på å oppleve en alternativ borgerkrig i USA? Da må du vente litt til. Les mer Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Bombe..... Menmen, et forsinket produkt som virker slik det skal er tross alt bedre enn et som er gjennomsyret av småfeil. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kjipt at det ble utsatt, men det er nå bedre det enn å gi ut et uferdig produkt. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Blir selvsagt bare spekulasjon, men jeg tror ikke spillet trenger noe særlig til finpuss. Er nok mer det at Codemasters ikke var helt forberedt på at det skulle komme så mange konkurrenter til førjulssalget, og som en konsekvens av det flytter de spillet til andre siden av nyttår. Sikkert klokt, for med de titlene som allerede har og de som etterhvert vil rulle inn, ser det fort ut som Damnation hadde blitt en liten parantes i en meget gylden spillhøst. Lenke til kommentar
dozer22 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kunne blitt et kongespill om det holdt seg til hvordan ting virkelig var på den tiden. Hvorfor skal absolutt alle spill ha futuristiske element i seg med turbovåpen av alle slag? Hadde glatt kjøpt det dersom de hadde fjernet alle disse jalla våpnene. Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Høres nice ut, liker spill med en annen tidslinje osv. Men jeg synes nesten alle disse spillene utspiller seg oftest i Statene, som med Fallout 3 osv. Hadde vært litt kult med et spill med en vrid tidslinje som spilte seg ut her i Norge/Europa/Verden og ikke bare the good ol' US and A. Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kunne blitt et kongespill om det holdt seg til hvordan ting virkelig var på den tiden. Hvorfor skal absolutt alle spill ha futuristiske element i seg med turbovåpen av alle slag? Hadde glatt kjøpt det dersom de hadde fjernet alle disse jalla våpnene. Nå er det jo et Steampunk spill, sist jeg sjekka, var det ikke så alt for mange av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg