Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Det ser veldig bra ut. Er spent på kor Olympus legg prisnivået.

Begynner å dukke opp i enkelte nettbutikker, 9999 hos JP.

Something's got to give, som det heter. Enten kommer det ny E4/E5 som blir dyrere, eller så (grøss) går prisen på E3 opp, eller så går prisen på E30 ned. Det hadde vært rart om den bittelille prisforskjellen ble stående. Skulle jeg betalt nesten like mye som for et E3 skulle det vært værtettet og mindre, men med samme funksjoner ellers.

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om koster 14-54 II omtrent det samme som 12-60 nå, og 9-18 koster omtrent det samme som 11-22. Man kan spørre seg om det er fordi de er helt nye produkter alle sammen, eller om hakket over skal opp i pris :(

Det er ille nok at dollaren har gått opp 40% synes jeg. Ikke gjør dette mot oss.

Lenke til kommentar
Jeg krysser fingrer og tær for at Nikon aldri kommer med slikt dreibart display - det er dømt til å gå galt med litt tøff behandling. Men ellers så det bra ut :)

Da tror jeg det er best du ikke viser oss frontelementene på objektivene dine :p

Utover det, så kan faktisk disse skjermene snus innover, og er da bedre beskyttet mot riper og denslags enn skjermene på andre kameraer.

Dessuten blir det nok med vendbar skjerm som med så mange andre funksjoner: de anses som fjollete og unødvendig og som direkte ulemper i noen år, og så er de fantastiske den dagen Canon og Nikon følger stimen ;)

Lenke til kommentar
Da tror jeg det er best du ikke viser oss frontelementene på objektivene dine :p

Utrolig nok, har aldri fått en eneste ripe eller hakk i glasset til noen av objektivene mine noensinne. Verken foran eller bak :)

Forøvrig er displayet på D3 rimelig motstandsdyktig mot riper. Kamera henger somregel på glidelås eller knapper - fortsatt ingen tegn til riper utrolig nok. D300 har jo avtagbart deksel foran display - det fungerer også veldig bra (dekselet får riper, men kan enkelt byttes ut - forøvrig kan det relativt lett falle av uten at man oppdager det).

Endret av TGB
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Det gikk nesten. Nikon endte opp med en mindreverdig løsning ... Men den er allikevel bedre enn Sony sin.

Tom

Det er ganske utrolig at de klarer å lage en så idiotisk løsning. Hvordan skal du kunne bruke skjermen fra forsiden av kameraet når enten stativet eller underlaget kameraet står på er i veien for skjermen? Var det så viktig for dem å late som om de ikke tok etter de andre her?

Endret av Cax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...