Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som har vært borti prestasjonsangst?

Gjest Gutt19

Anbefalte innlegg

Hei, har prestasjonsangst.. Kjipt, er det noen andre som har hatt det? Tror problemet er at jeg stresser for mye.. Noen som har vært borti lignene? Mister stå'n ganske fort, og har problemer med å få den opp igjen.. Faen, går det over..? Løser det seg liksom?

Mvh. Meg <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg ville rådet deg til å la partneren din ordne det og vice versa. hvis du skjønner hva jeg mener.

apropos; Jenter kan også få prestasjonsangst.Så vet du det.

hvis dere lar det gå litt tid og bare koser dere går nok dette av med tiden. hvis du skal bruke kondom vil jeg anbefale å bruke ChoSan fra rfsu. det er den tynneste kondomen du kan få tak i (er like sikker) som gør det enklere. og så kan du la parneren ta den på.

Lenke til kommentar

Ikke uvanlig.

Det blir bare verre hvis du tenker mye på det. Prøv å slapp av og fokuser på det gode. :) Hvis det skjer flere ganger, kan det også skje fordi du er redd for at det skal skje. Snakk med dama om det. Forklar at det er fordi du er nervøs, ellers vil hun tro at det er hun som gjør noe galt, og det er fælt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Eksen min hadde prestasjonsangst. Fikk stå, men klarte ikke å komme.

Dette ordnet seg etter en stund, men tror vi holdt på i et par måneder.

Det viktigste er at du føler deg trygg på den du har sex med. Dersom du føler deg trygg på henne, bør det heller ikke være et problem å fortelle henne om problemet.

Bare ta det rolig, ta på hverandre og ikke stress over sex. Det skal være spennende og deilig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...