Gjest Svetter etter dusjing Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Sliter med det at jeg svetter (ofte ganske mye) når jeg kommer ut av dusjen. Dette er meget uheldigt siden resultatet blir at jeg aldri er "ren." Dusjer i ganske så kaldt vann + at jeg har et vindu stående åpent så jeg er langt ifra varm, men med en gang jeg går ut av dusjen byner jeg å svette Kan det være at jeg er overfølsom for varme eller noe sånt? Kan det være mentalt, at jeg svetter rett og slett fordi jeg konsentrerer meg så hardt om ikke å svette? Håper virkelig noen kan hjelpe meg med dette probemet Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Trener du før du dusjer? Hvis det er det så burde du vente 30 min før du dusjer etter trening, ellers er det vanlig å begynne å svette etter en dusj da. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det kan være et godt tips, ja. Merker at jeg svetter selv, hvis jeg hopper i dusjen rett etter en joggetur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå