ZyNTaX_1337 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei. Jeg er Telenorforhandler, noen som kan forklare meg i en Private message hvordan jeg får installert Online Forhandler på min Vista maskin med IE7? Har ikke funnet ut av dette enda. Jeg har loginkode og alt som trengs. Hva må disables og slikt for å få dette installert? Lenke til kommentar
CamSim Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har du rotsertifikatet? Hvis du sender meg en PM med hvilken forhandler og epost adresse, kan jeg sende deg det Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Du skal ringe forhandlerservice, så guider dem deg gjennom det. Lenke til kommentar
L0deRunner Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hei. Jeg er Telenorforhandler, noen som kan forklare meg i en Private message hvordan jeg får installert Online Forhandler på min Vista maskin med IE7? Har ikke funnet ut av dette enda. Jeg har loginkode og alt som trengs. Hva må disables og slikt for å få dette installert? Hei! Det er eget innvalg for sertifikatinstallering når du kontakter Forhandlerservice. Vi snakkes! :-) Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Lenge siden jeg installerte sertifikat på min pc. Men mener det var dette som gjorde susen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå