Nistelrooy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg visste ikke helt om dette trengte en egen tråd, men tar det her. Steng tråden, hvis det passer bedre et annet sted. Men til spørsmålet: Kan dere anbefale noen gode filmer fra i år (2008)? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 En håndfull severdige: Chugyeogja, Red Cliff, Chocolate og Felon. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Takk. Skal ta en titt på de. Kom gjerne med flere anbefalinger. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Høh, ifølge IMDB har jeg kun sett 19 filmer fra 2008, og de fleste av dem var ikke sånn all verdens. Støtter Chugyeogja og Felon, pluss at jeg legger til In Bruges og Rambo. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Fire must, har sett de fleste store kinofilmene i år, ikke noe særlig annet som har blitt sluppet i 2008 (som jeg husker i allfall): No Country for Old Men There Will Be Blood Into The Wild The Dark Knight Rangert så ville det bli: 1. The Dark Knight 2. Into The Wild 3. There Will Be Blood/No Country For Old Men Og de er vel bare de obligatoriske, mange bra filmer i år. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Regner vel egentlig de filmene, bortsett fra TDK, som 2007 filmer. Bare Norge som er treige på å få dem ut til folket. Endret 4. november 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Klar over det, men skriver jo flytende norsk han som spør, så jeg tenker det er samme for han egentlig. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tråden kom godt med... Problemstillingen er slik; Bor i en forsovidt "liten" bygd, men kino har vi... problemet er at kinosjefen har ikke peiling på film (ironisk nok). Filmene han bestiller er såpass dårlige at kinoen hvert år går i underskudd. Underskuddet har selvfølgelig ikke noen særlig effekt på meg og mine, men det er svært kjedelig å stadig treffe på en skuffende "Hva som kommer på kino denne måneden"-liste på kinoen. Så nå lurer jeg på om noen kunne komme med forslag til "lovende" kommende kinofilmer, slik jeg får laget en fornuftig liste og gitt ham ? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Støtter Chugyeogja og Felon, pluss at jeg legger til In Bruges og Rambo. Takk, skal se på de. In Bruges har jeg sett. No Country for Old MenThere Will Be Blood Into The Wild The Dark Knight Som allerede påpekt er kun en av disse filmene fra 2008. De andre ble sluppet i 07. Men jeg har sett alle sammen. Flere forslag? Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kan ikke si at jeg har sett så mange 2008-filmer som ikke allerede er nevnt, men har et par: Transsiberian Red Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Liker du komedier kan Tropci Thunder være noe. Det er sånn Ben Stiller komedie, så hvis du ikke liker sånne filmer, så er denne ikke noe for deg. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hvis du liker norske filmer, kan du jo sjekke ut Den Siste Revejakta, De Usynlige eller Fatso. De er ikke noe å slenge ræva i taket for, men kan være verdt en titt. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Takk for alle tips. Liker ikke norske filmer sånn spesielt, men det er greit å se noen av og til. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Er nok rimelig alene på forumet om å være svak for norske filmer, ja. Men alle de tre overnevnte er greie å få med seg, men med dagens kinopriser ville jeg kanskje prioritert noe annet. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ja.. Dagens kinopriser Og folk klager på at andre laster ned? =o Eg som student må jo få med meg kultur på ein eller annan måte Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Heldigvis tvinger ingen deg til å gå på kino. Jeg får kulturen min gjennom filmklubben og filmer som aldri koster mer enn 80,- hos diverse nettbutikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå