Eksempel Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei. De siste dagene har vært ganske trasig, ettersom jeg gjenntatte ganger ikke klarer å puste ordentlig. Om jeg sitter på PC'en, så kan jeg merke at jeg slutter å puste. Må da sitte å konsentrere meg om å puste heletiden. Av og til føles det som om jeg ikke klarer å puste "nok". Jeg føler at jeg trenger oksygen, og puster som en gal. Hva kan det være? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Astma? Tror du burde ta deg en tur til legen din, kan hende du har padrått deg en infeksjon eller et virus i lungene... Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kan være astma som sagt. Hvordan er det med lufting på rommet? Hvordan er kondisen?? Er det sånn hele tiden? Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Kondisen har gått rett vest den siste tiden. Det kan jo ha en sammenheng. Men jeg tror jeg må til legen snart, for det begynner å gå utover nattesøvnen. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå