Tjuls Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Nettopp kjøpt meg ett NV-GS5 kamera.. Og skal ha vidvinkellinse til dette. lurer på om noen vet noe om priser og om hvor jeg eventuelt får tak i dette? Noen som har noe erfaring med vidvinkel til disse kameraene? er det noe poeng? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Priser må du nesten høre med Panasonic om. Når det gjelder vidvinkeladapter så er denne god å ha under inneopptak, og utvendig til arkitektur og landskap - akkurat som med et stillbildekamera. Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Priser må du nesten høre med Panasonic om. vet du om noen steder på nettet hvor de kan ha dette ? vet ikke helt hvor jeg skal begynne å lete.. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har vært innom Panasonic sin hjemmeside, men der er bare generelle opplysninger om dette kamera - vidvinkeladapter er ikke nevnt. Hvis du spør på det stedet hvor du kjøpte kamera, får du helt sikkert info om priser. Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 det er et lite ptoblem med det.. det er kjøpt i dubai.. hehe.. men men.. takk for hjelpen anyways :smile: Lenke til kommentar
will22 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 vidvinkel og tele til gs modelene koster ca 12-1300 kroner du finner dem i hjemmesidene til pc-shopene under tilbehør prøv ps data eller komplett Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har selv et MX500 og etter å ha søkt meg lei på nettet, stakk jeg innom et autorisert Panasonic-verksted. De bestilte både vidvinkel og telelinse til meg og det tok 3 dager så var de i hus. Prisen var 1462,- pr.stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå