Lasse000 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 skal kjøpe en cd spiller og 2 nye høytalere framme i bilen, skal bare ha musikk / radio til og fra jobb. trenger jeg noe mer en CD spiller og 2 høytalere? Der spilleren var før er det masse ledninger koblet sammen på en sort brikke, som kan plugges i den orginale spilleren. Går ut ifra at det går ledninger til høytalerene som sitter i døren og som jeg kan bruke om jeg kjøper 2stk nye høytalere og montere der. Trenger jeg å koble dette til batteriet evnt forsterker? :S Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Alle de kablene som ligger bak spilleren er det bare å koble til den nye spilleren, hvis overgangene ikke følger med, så bare ta deg turen innom forhandleren til bilen så får du overganger... Høytalerne kobler du rett i de gamle ledningene, og vil anbefale å kjøpe noen dempe matter for å utnytte høytalerne bedre lydmessig... Hvis du bare skal ha de for å høre på radio, og ikke lytte til musikk, så trenger du ikke forsterker... Regner med at de høytalerne trekker mye strøm heller. Skal du ha forsterker må du trekke kabler fra batteriet, gjennom torpedo veggen (som pleier å være litt vrient) og rive ut alt av deksler langs bilen for å trekke kabelen til bagasjen, for så å trekke nye høytalerkabler, dignalkabler og remote kabel til cd spillern igjen... Tar sin tid... Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Siste høres egentlig litt stress ut:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå