sjefen_ Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 En ellerannen lamer tok nicket mitt mens pc'en var av. Er det noen mulighet til å registrere et nick slik at det blir mitt, slik at man må ha passord for å bruke det? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Er vel noen IRC nettverk som har mulighet for dette, men ikke alle. Er noen som bruker no bouncer-opplegg. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 på noen irc nettverk går det, men er det undernet eller efnet kan du bare glemme det. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Skaff deg et stabilt shell og sett opp en bnc, så har du i hvertfall litt større sjanse for å holde på nicket Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Heh, seff er jeg på efnet, sjefen_ er det jeg bruker der også. Tror nok et shell blir tingen ja Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 "Ping of death" så er nicket ditt igjen. enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå