Bozzeye Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hvilke kabler trenger jeg for å koble f.eks. Wii eller PS2/PS3 til en PC-skjerm med HDMI, DVI og VGA? Endret 29. november 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Bump. Ingen som vet? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Noen som vet om denne (clicky) fungerer? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg er rimelig sikker på at det ikke vil fungere med den kabelen. Husker jeg ønsket å koble min xbox (1) til PC-skjermen, men dette ville ikke la seg gjøre med mindre jeg kjøpte en stor boks til rundt 1000-lappen. Hvis skjermed din støtter HDCP kan du derimot koble din PS3 til skjermed med en HDMI kabel. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Skjermen støtter HDCP, ja, så å koble PS3 til tror jeg ikke blir noe problem. Nå lurer jeg bare på hvordan jeg kan koble PS2 og Wii til skjermen. Hvorfor vil ikke den kabelen jeg linket til fungere? Skjermen er forresten en BenQ G2400WD. Edit: Leste litt på forumet til PlayStation og fant ut hvorfor ikke kabelen ville fungert. Endret 9. desember 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå