varsio Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg har ikke bruksanvisning. Kan man bruke skjermen når man tar bilder? Egentlig helt greit om man ikke kan det;) Men greit å vite.. Takk for svar. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det kan man. Man må inn i en eller annen meny (husker ikke hvilken i farta, men jeg fant det rimelig kjapt selv) og slå på LiveView eller noe lignende. Man trykker så på SET, og man har LiveView. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Her har du den engelske utgaven,du får den ikke på skandinaviske språk. http://gdlp01.c-wss.com/gds/3/0300000933/0...-EOS450D_EN.pdf Lenke til kommentar
varsio Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Det kan man. Man må inn i en eller annen meny (husker ikke hvilken i farta, men jeg fant det rimelig kjapt selv) og slå på LiveView eller noe lignende. Man trykker så på SET, og man har LiveView. Tusen takk Jeg fant LiveView, noe som var latterlig enkelt *flau* Har faktisk satt språket til norsk, og det står SKJERMVISNINGSFUNKSJON. jaja :S Men jeg har nå aktivert den, er det noe mer jeg skal gjøre? For har iallefall ikke fått det til ennå :S Uansett, tusen takk. Lenke til kommentar
varsio Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg fant det:) Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Bare hyggelig. Gratulerer med nytt kamera. Les gjerne gjennom fotokompendiumet du finner på toppen av forumet. Og en ting, bruk LiveView når du må, søkeren ellers. Søker er bedre enn LiveView til nesten alt. Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du kan endre fokustypen ved liveview til kontrastdetekterende. For å fokusere under LV må du trykke inn *-knappen, normalt vil speilet vippes for å fokusere, og du mister bildet mens kameraet fokuserer. Hvis du endrer til kontrastdetekterende af slipper du dette, men autofokusen blir litt tregere, spesielt i lite lys. Lenke til kommentar
AQXFLD9 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Men alt dette fungerer kun i manuelle programmer? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Men alt dette fungerer kun i manuelle programmer? ja, bare i P Av Tv og M Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå