Left Blank Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hoi. Denne er bare orkestralske strings, men ble rimelig fornoyd med lyden og melodiene.. Takk for tilbakemeldinger og lyttinger http://audio-labs.com/coax-rachels_dream_1.mp3 Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Litt bjeller og annen instrumentasjon i tillegg tror jeg hadde vært kult. Ellers liker jeg den halvdystre og mystiske stemningen meget godt (Y) Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 takk kanin! rognalf, takk som alltid jeg ville bare ha strings i denne, men kanskje jeg kan legge til noe spesial effekter av noe slag.. Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fine akkorder, men jeg syns de 2 første minuttene blir for lite varierte. Du burde prøve å bryte mønsteret med de heltonene eller hva det nå er på en eller annen måte i løpet av denne delen (kanskje med å ha 2 og 2 sammenbundne noter i ett eller flere instrumenter eller noe) Tror ikke det hadde skadet med litt frasering her og der Den neste delen som kommer inn har jeg ikke noe å utsette på. Fin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå