Gå til innhold

Fifa 09 låser seg

ZnulfeR

Anbefalte innlegg

Hei.

Har spilt FIFA 09 siden det kom ut og det har funka bra. MEN;

Nå i det siste har spillet begynt å låse seg før vær kamp, når det blir pause, etter pausen og når kampen er slutt. Det låser seg i mellom et og to minutter, før det skjer noe. I tillegg forsvinner kommentatorstemmene, og tilskuerne høres ikke.

Det skal også nevnes at når det henger seg opp før pausen, vises skjermbildet som normalt, men valgmulighetene kommer ikke opp.

Er det noen som har hatt samme problem? Kan det være konsollen eller spillet som er problemet?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har riktignok ikke dette spillet selv, men har kommet kommet over dette problemer hos andre før.

Kan starte med det åpenbare, selv om jeg regner med du har gjort dette:

- Kjører du nyeste oppdatering på playstation?

- Er det riper på plata?

- Har du prøvd spillet i en annen playstation? (Greit å avkrefte eventuell feil ved din egen maskin)

Lenke til kommentar

Har du testet andre spill, og har de fryst under spilling? Kan eventuelt teste med en Bluray film, kan jo være at Bluray spilleren er defekt (i værste tilfelle). Var det tilfelle var med den jeg var borti, men fikk sendt den avgårde og kunden fikk utlevert ny ikke mer enn en uke senere.

Lenke til kommentar

Blueray-filmer funker flått, samme med andre spill.

MEN DVD-filmer fungere faktisk ikke. De fungerte den første måneden jeg hadde PS3en, men så plutselig en dag ble det svart når jeg satte inn en vanlig DVD-film.

Har foresten vunnet maskinen i en konkuranse. Hvor kan jeg henvende meg for garanti da?

Lenke til kommentar

Høres litt ut som om spilleren kan være defekt. Ser for meg at du blir nødt til å ta kontakt med Nordisk Film (distributøren i Norge om jeg ikke tar feil), og der vil du få nærmere beskjed om hvor du kan sende den inn.

Regner med at konsollen ikke er over et år gammel i dette tilfelle?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...