Gå til innhold

Hjelp til LIVE Gold-medlemskap.

gukki

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte en Xbox 360 idag. Kobla opp konsollen til modemet, fiksa en LIVE-konto og det funka helt fint. Leser overalt at jeg kan få prøve ett GOLD-medlemskap gratis i en mnd og at dette skulle komme opp automatisk på dashbordet når jeg hadde fiksa en Silver-konto.

Dette dukker ikke opp. Så jeg leiter og leiter og dashbordet etter hvor jeg kan finne dette, men uten hell.

På en lite brosjyre som fulgte med blir jeg bedd om å gå på "Markedplace" og deretter "Redeem code". Her blir jeg bedd om å skrive inn en kode på 25 tegn. Er det en kode jeg skulle ha fått? Eller er jeg på helt feil plass?

Har også leita litt rundt på xbox.com, men finner ingenting.

Veeeldig irriterende.

Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøver nå å lage en ny gamertag.

Kommer til steget for Xbox LIVE membership. Så skal jeg velge hvilket membership jeg vil ha.

Da har jeg disse mulighetene:

Redeem code

Silver

1mnd Gold - kr 59.oo

3mnd Gold - kr 159.00

12mnd Gold - kr 499.00

Altså, ingenting om no gratis prøve-greie.

Hva er det der Redeem Code?

Lenke til kommentar

Du går bare på account managments og finner ditt medlemskap og der skal det stå du skal ha 1 måned gull. Sånn gjorde jeg dem gangene jeg laget ny profil ;)

Og der tar du først Silver, og så har du opprettet den så stikker du tilbake til account managments og inn på memberships da skal det stå att du skal få 1 måned gull fra Xbox Live ;)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Hva er det der Redeem Code?

Redeem code er rett og slett betalingsmåten på live hvis du ikke bruker kort :p

man kan kjøpe 3 forskjellige kort med gull, poeng og eventuelt promotion codes(som følger med spill)

Håper jeg prater riktig nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...