gukki Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei. Kjøpte en Xbox 360 idag. Kobla opp konsollen til modemet, fiksa en LIVE-konto og det funka helt fint. Leser overalt at jeg kan få prøve ett GOLD-medlemskap gratis i en mnd og at dette skulle komme opp automatisk på dashbordet når jeg hadde fiksa en Silver-konto. Dette dukker ikke opp. Så jeg leiter og leiter og dashbordet etter hvor jeg kan finne dette, men uten hell. På en lite brosjyre som fulgte med blir jeg bedd om å gå på "Markedplace" og deretter "Redeem code". Her blir jeg bedd om å skrive inn en kode på 25 tegn. Er det en kode jeg skulle ha fått? Eller er jeg på helt feil plass? Har også leita litt rundt på xbox.com, men finner ingenting. Veeeldig irriterende. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Når du oppretter din gamertag skal du automatisk få tilbud om 1mnds gratis live. Har du prøvd live spilling for å se om det fungerer? Eventuelt sjekk om gamercardet ditt er gullfarget. Lenke til kommentar
gukki Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg har oppretta en gamertag, også prøvde jeg å følge denne her nå: http://www.xbox.com/nb-NO/support/xbox360/...atereviewed.htm Men det kom fortsatt ikke opp automatisk. På account management står det at jeg har silver. Og gamercardet er nok i sølv. Lenke til kommentar
gukki Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg prøver nå å lage en ny gamertag. Kommer til steget for Xbox LIVE membership. Så skal jeg velge hvilket membership jeg vil ha. Da har jeg disse mulighetene: Redeem code Silver 1mnd Gold - kr 59.oo 3mnd Gold - kr 159.00 12mnd Gold - kr 499.00 Altså, ingenting om no gratis prøve-greie. Hva er det der Redeem Code? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Du går bare på account managments og finner ditt medlemskap og der skal det stå du skal ha 1 måned gull. Sånn gjorde jeg dem gangene jeg laget ny profil Og der tar du først Silver, og så har du opprettet den så stikker du tilbake til account managments og inn på memberships da skal det stå att du skal få 1 måned gull fra Xbox Live Endret 5. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hva er det der Redeem Code? Redeem code er rett og slett betalingsmåten på live hvis du ikke bruker kort man kan kjøpe 3 forskjellige kort med gull, poeng og eventuelt promotion codes(som følger med spill) Håper jeg prater riktig nå Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg valgte Silver. Da kom det opp at jeg oppfylte kravene til 1 måned gratis Gold. Denne går snart ut.. D: Men det er maks tre stykk per konsoll, så hvis du har kjøpt den brukt, er det ikke sikkert du har.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå