Simen1 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg følger opp denne tråden fra mars.. Hvis du har kjøpt en Athlon prosessor i April 2003: 1. Hvilken modellnr og stepping er den ? (Gjerne produktnr, osv) 2. Hvor og når kjøpte du den ? 3. Har du overklokket den? I tilfelle hvor mye? (Husk å nevn Spenningen (Volt), hvilken kjøling du bruker og temperaturer også) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Er denne tråden i ferd med å glemmes, eller er det ennå ingen her som har kjøpt Athlon denne måneden? Prøvde å lage en samletråd for steppinger som er i salg i norske nettbutikker her... Føy gjerne på forrige måneds tråd om dere kjøpte en i mars. Lenke til kommentar
Beornegard Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 ¨ Heisann. Jeg kjøpte en Athlon XP thoroughbred 2100 nå i helgen hos komplett (siden de hadde den til 990,- som et av ukens tilbud). Fikk den allerede i går og som forventet var den en såkalt high-end thoroughbred B. Den hadde stepping kode AIUHB. Har ikke fått satt den inn enda, så jeg har ikke fått sett hvor mye den kan klokkes, temperaturer osv. Har foreløpig 'bare' en silent twin heatsink/vifte, så det blir vel ikke allverdens med overklokking uansett. Jeg fikk klokket min tidligere cpu (xp 1800) til ihvertfall 120 MHz over default med denne viften så det blir allikevel spennende å se forskjellen med denne nye cpu'en. Se forøvrig her: http://www.overclockers.com/tips00173/ Som det sies der: As of now (3/28/03), the only sighting of 2100+ TBreds have been TBredsBs, and they have all been high-end TBredBs. Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Ta gjerne med absolutt alt som står på klistremerket. Bare steppingen alene sier ikke så veldig mye. Lenke til kommentar
Beornegard Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hei igjen. Hadde ikke cpu'en tilgjengelig når jeg skrev sist. Her er all info om stepping og produktkoder fra klistremerket: AXDA2400DKV3C 9309556260453 AIUHB 0301TPQW Lenke til kommentar
candymann Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Kjöpte den 10.4 en xp2100 aiuhb 0302 hos komplett i Oslo. Kjörer på standard volt 1,6 13x166fsb=xp2700 Fikk nytt minne idag, har ikke testet mer... ennå! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jo jeg har kjøpt meg AMD XP i april, men hakke peil hvilken stepping det er... vet ikke hvor jeg finner det engang.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå