killex Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei! Sitter her med et PS2-spill på pc'en (bildefil) Saken er; kan jeg bare brenne filen over på en DVD å smelle den i PS2'en? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 7. Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt. Lenke til kommentar
killex Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Det er snakk om sikkerhetskopiering. Måtte kjøpe nytt spill ettersom cd'en min ikke tålte cola:S Fikk søskenbarnet mitt til å kopiere spillet fra cd'en til pc'en, men han viste ikke hvordan man fikk det til en cd/dvd:P Anyone`? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det er snakk om sikkerhetskopiering.Måtte kjøpe nytt spill ettersom cd'en min ikke tålte cola:S Fikk søskenbarnet mitt til å kopiere spillet fra cd'en til pc'en, men han viste ikke hvordan man fikk det til en cd/dvd:P Anyone`? Avspilling av backup av spill er kun mulig hvis PS2'en er modifisert. ( les: chippet ) Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det er snakk om sikkerhetskopiering.Måtte kjøpe nytt spill ettersom cd'en min ikke tålte cola:S Fikk søskenbarnet mitt til å kopiere spillet fra cd'en til pc'en, men han viste ikke hvordan man fikk det til en cd/dvd:P Anyone`? Avspilling av backup av spill er kun mulig hvis PS2'en er modifisert. ( les: chippet ) Trenger ikke chippe den, holder med FreeMCBoot og noen andre programmer for å kjøre en backup-kopi på en umodifisert PS2. Lenke til kommentar
killex Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 hva vil det si?? Har PS2 V.slim Må jeg kjøpe noe?? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Anbefaler deg å ta en titt på Memor32 (med memento hack). Basically et stort minnekort som har den heldige "bieffekten" at den lar deg spille av sikkerhetskopier. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei!Sitter her med et PS2-spill på pc'en (bildefil) Saken er; kan jeg bare brenne filen over på en DVD å smelle den i PS2'en? Fila er en Imagefil. Denne kan brennes ut på en dvd. Ikke bare dra den over og brenn som data-dvd. Er flere måter å brenne ut image filer på. En del brenne program har eget "brenne ut image" valg. Kan også laste ned program som heter daemon tools og mounte imaget slik at det blir en virtuel dvd rom. Da er det bare å ta en direkte kopi. For avspilling av sikkerhets kopier anbefaler jeg kun en ting og det er å få montert Infinity Matrix modchip. Det er den eneste 100% stabile løsningen jeg har vært borti. Lenke til kommentar
killex Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) så jeg må kjøpe en chip for å kunne spille spillet?? Eller må jeg legge til et prog på cd'en eller Mem.c.? Endret 5. november 2008 av killex Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) 1. Du må enten kjøpe en chip til ps2 (Dette krever at du må åpne ps2'en og lodde), kjøpe minnekortet Baltazar snakket om eller kjøpe SwapMagic (Dette har jeg, funker fjell og enkel og bruke) side som selger slikt <-- trykkbar 2. Last ned dvd decrypter HER! og brenn filen over. 3. Det er visse cd'er som ikke funker å brenne på slike som RW, Memorex DVD R- funker Endret 5. november 2008 av StalkerPrime Lenke til kommentar
killex Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) er SwapMagic en boks, noe konstant? eller er det abstrakt? som et prog. Endret 5. november 2008 av killex Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 er SwapMagic en boks, noe konstant? eller er det abstrakt? som et prog. En cd som emulerer halvparten av ps2 spillets oppstart, når det er gjort bytter du spillet med SwapMagic cd'en Lenke til kommentar
killex Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 oki. men når jeg åpner bildet fila i DT, hvordan skal jeg da gå frem? Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 3. Det er visse cd'er som ikke funker å brenne på, Memorex DVD R- funker Du mener at enkelte plater burde/må man ikke brenne på ja?? Når det gjelder plater å brenne til vil jeg kun gå god for Verbatim sine plater. Dette har med gjengivelse av lys fra/til laser. Dårlige plater gjør at laser "brenner" kjappere ut. Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) oki. men når jeg åpner bildet fila i DT, hvordan skal jeg da gå frem? Du skal ikke åpne bildefilen og pakke den ut. Veiviser i DVD Decrypter: steg1.bmp Steg 1: sett mode til iso write. Steg2.bmp Steg 2: Trykk: Please select a file Steg3.bmp Steg 3: sett skrive hastigheten til 4x (dette er for å unngå hakking og dårlig kvalitet. og trykk på knappen jeg har markert med WRITE 3. Det er visse cd'er som ikke funker å brenne på, Memorex DVD R- funker Du mener at enkelte plater burde/må man ikke brenne på ja?? Når det gjelder plater å brenne til vil jeg kun gå god for Verbatim sine plater. Dette har med gjengivelse av lys fra/til laser. Dårlige plater gjør at laser "brenner" kjappere ut. Mente bare det at du ikke kunne bruke DVD RW og visse produsent typer av brennbare dvd'er fordi de ikke vil virke. Men godt poeng det der Endret 5. november 2008 av StalkerPrime Lenke til kommentar
killex Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) etter jeg har gjort det, da kan jeg brenne? Eller er det å brenne? Finnes det gratis versjon av SwapMagic? Endret 5. november 2008 av killex Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 etter jeg har gjort det, da kan jeg brenne?Eller er det å brenne? Det er å brenne ja, når du trykker knappen markert write starter den ;D Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Mente bare det at du ikke kunne bruke DVD RW og visse produsent typer av brennbare dvd'er fordi de ikke vil virke. Men godt poeng det der Vel. Alt skal i teorien funke. Men er kvaliteten på platene for dårlige så vil det ikke virke fordi laser ikke klarer å lese plata. Men det er også viktig å ha en god brenner når man brenner, og som du også sier gå ned på hastigheta for å få bedre kvalitet. Har selv brent spill på RW og har virket hos meg (mener jeg å huske ihvertfall). Har matrix chip i v9, montert av meg. Lenke til kommentar
killex Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 går det ann å laste ned swapmagic? eller er det ulovelig? Lenke til kommentar
killex Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) *slett* Endret 5. november 2008 av killex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå