Staale Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei. Det er jul og eg skal kjøpe 2 pc`er, (Laptop) til to 10åringer. Planen er at dei skal bruke det til lekser/internett. Har ikkje bruk for noe stor harddisk. (max 120. Kan jo kjøpe ekstern ved behov) Må ha ein ferdig pc med xp el vista. Noen som har eit tips til ein laptop med pris ca 5000kr. Som kan passe til ein 10åring for leksebruk og litt spill? (Spill er ned prioritert) Takk for hjelp. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Dette er mye PC for 5k Har du vurdert Nett-pc? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Var det 5k pr PC du mente? Lenke til kommentar
Staale Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Dette er mye PC for 5k Har du vurdert Nett-pc? Fint. Den ser jo bra ut. 15,4" skulle vel vere stort nok? Nett-pc?? Hva er det? Ps. Dei bur i to hus langt fra hvor eg bur. Var det 5k pr PC du mente? Jepp. 5000+- Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 En nett-pc er en bitteliten bærbar (mellom 8,9 og 10,2" skjerm.. ) Feks denne Jeg vi anbefale den første maskinen, mye for pengene. Du kan eventuelt ta en titt på denne som er modellen over, Jeg tror den jeg nevne førts er mer en god nokk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå