HOHOHOHO222 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg er ute etter et par rådenim jeans, hvor kan jeg få kjøpt det? Helst i butikk, hvis ikke det er veldig mye billigere på nettet da? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Der du finner Acne finner du som oftest rådenim. Hvis du bor i Oslo finner du de i 2. etg på S&S Magasin. De koster ca 1200,- Jeg har et par Acne Max Raw og er veldig fornøyd. Endret 4. november 2008 av thrice Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Acne er vel ikke ekte rådenim? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Modellen Max Raw er ubehandlet denim mener jeg. Det står det her også http://www.denimbaronline.com/store/item.a...EPARTMENT_ID=25 Endret 4. november 2008 av thrice Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Acne Max Raw er nok ubehandlet, ja. I tillegg har du jo f.eks Nudie og Cheap Monday som også har noen sånne. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Kongen av rådenim som er mulig å få tak i i Norge (utenom nett) er etter min mening Dior Hommes japanske, ellers ville jeg anbefalt Acne, April77, Cheap Monday etc. for rimelig "rådenim" Uten å skulle si noe sikkert, men Acne sine er vel sanforisert? (Og dermed ikke "ekte rådenim" (som faktisk er vanskelig å få tak i i Norge)) Endret 4. november 2008 av Homme Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nudie Jeans har vel noen Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 hvor får jeg tak i disse hen homme? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Dior Homme = Kamikaze Acne = Blandt annet S&S April77 = Voga, S&S, Rouber Soul etc. CM = Sole Service Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Hvor finner man Acne i Kristiansand? Eneste butikken som har Acne Jeans her i Arendal har ikke så godt utvalg, og prisene er vel litt høyere enn i resten av landet. Var 1.400 for en Mod. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Image i Markens selger Acne. De gjorde det ihvertfall for en liten stund siden. Companys i Kristiansand skal forsåvidt bytte navn til Retro, noe jeg ser frem til. Jeg snakket med hun ene som jobbet der og hun sa at de skulle fokusere på Fillipa K, Acne, Tiger og lignende. Det skal bli godt når Moods osv forsvinner fra hyllene. Homme, Hvor mye koster Dior Homme? Skal tilbake til østlandet i juleferien og trenger noen nye jeans. Endret 5. november 2008 av thrice Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 2400,- viss jeg ikke blandet med noen andre jeans. Men vet ikke om de er å få tak i nå faktisk, Kamikaze sluttet for en stund siden å ta inn den japanske versjonen og holdt seg kun til den italienske, men tror de har tatt i noen nå og da i det siste. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 En stiv pris for et par jeans. Kan alltids håpe på at de kommer på vintersalget, selv om jeg har mine tvil. Lenke til kommentar
gategutt Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 HER finner du en knallseig rawdenim fra DrDenim. Den er så fersk og urørt at den nesten står av seg selv. Etter noen ukers hard bruk og en vask er de helt fantastisk. JeansLab har disse i butikk (tror jeg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå