Arne Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hei! Jeg spiller Fable 2, og skulle til å spille nå, men så går det ikke an å loade spillet! Når jeg trykker på continue, får jeg opp loadescreenen, det vises et tips, og det spilles musikk, helt som vanlig. Så stopper musikken og skjermen blir svart. Da skjer det ingenting, og jeg må slå av xboxen for i det hele å komme inn på dashboard. Hva skal jeg gjøre? Ja, jeg har prøvt med andre spill, og det funker veldig fint. Endret 4. november 2008 av Arne Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Beklager å skuffe deg, Arne. Jeg har postet tilsvarende selv. Jeg fant aldri noe annet tips enn å begynne på nytt. Det var *litt* surt etter å ha spilt tilsammen 4-5 timer, tenker jeg. Men samtidig fikk jeg gjort om igjen noen feil valg og braste gjennom de første timene på ca 1/2 tiden. "Noen" kommenterte på nettet at kanskje Lionhead ville slippe en patch som fikset det. Jeg ville heller satset på å starte på nytt. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Faen og. Jeg hadde ikke spilt i 4-5t, men i 20t... Men da er det vel bare å begynne på nytt. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kanskje Lionhead bare prøver å få opp "replay ratioen" sin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå