aG_ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei! Jeg er på utkikk etter en bærbar PC til studentbruk. Ønsker 13" skjerm og at den er støysvak. Prioriterer dette fremfor ytelse da jeg bare skal surfe og gjøre skolearbeid på den . Har lett rundt på forumet her, men finner ikke noe spesifikt om støynivå på forskjellige modeller, så håper noen kan hjelpe meg . Har fått tips om lenovo thinkpad sl300. Noen andre tips, evt erfaringer med den? Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Nå har jeg sett en del rundt, og det virker som Toshiba U400 virker som et godt alternativ! Noen som har noen erfaringer med den? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 SL300 er rett og slett et bra kjøp. Bra batterilevetid har den også, pluss at du får 3 eller 4 måneder gratis mobilt bredbånd fra Telenor. Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dersom du er villig til å betale litt mer, samt er villlig til å gå over til mac, så er Macbook en veldig støysvak 13,3" skjerm etter mine erfaringer Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Ja, har hørt og sett mye bra av den macen, men jeg er fattig student så det gjelder å skvise mest mulig ut av hver krone . Den Lenovoen er jo også knallbra, men jeg tror jeg klarer meg like bra med den toshibaen (http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=112533), billigere er den og. Eller er sl300 verdt de ekstra pengene..? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Lenovo er kvalitet hele veien, hadde jeg vært deg ville jeg gått for SL300 om jeg skulle velge mellom den og Toshibaen.. Jeg mener at Dette er en av de beste 13,3" på markedet.. EDIT: I det prisklassen! Endret 10. november 2008 av hardcoregamer93 Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Dell XPS m1330. LINK Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Nå var jeg veldig nær ved å bestille toshibaen, men ombestemte meg i siste liten og venter heller til januar når ny ladning med studielån kommer . Får satse på at det kommer noen saftige tilbud over nyttår! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå