NothinDoin™ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei! Har fått et par sånne tynne buffer, men vil ha flere ! De er lagt av noe som minner om poliester/silke, men er tøyelig.. Hen kjøper jeg det? NothinDoin Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 på g-sport og inter, så selger de bare sånn sjukke noen--- Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 på g-sport og inter, så selger de bare sånn sjukke noen--- Miltrad =)! Kanskje ikke det designet du tenkte på? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 På wistex kjøpte jeg en til 150 NOK som var tynn på den ene halvdelen og tjukk på den andre. Den er digg =) Varmt i halsen og lett å puste igjennom. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg og er på jakt etter sånne tynne som man ofte serr med reklame på. Tror mange gir dem bort(med reklame. for.eks kiwi o.s.v). Noen som vet hvor disse kan bestilles uten kamo ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå