Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mini crosser - Moro leketøy?

Nidaroo

Anbefalte innlegg

Vurder å gå til innkjøp av en Mini cross, helst så stor så mulig. Både til å kjøre fra A til B på veier og litt sånt, også i skog og mark. Akkurat hva man skal kjøpe er ikke noe jeg vet, så lenge det er en solid sykkel/motor, lett å anskaffe deler og det rett og slett er futt i den, er jeg fornøyd.

Jeg vil heller ikke betale en stor formue i innkjøpet av denne sykkelen. Håper det er noen som har noen forslag, også svært gjerne negative og positive sider med disse syklene.

Bare så det er sagt, så antar jeg disse syklene tåler litt, før de skjærer og detter fra hverandre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemte det kanskje i første post, men har tidligere kjørt litt rundt på en moped, og det var rett og slett kjedelig. For er altfor liten motor i de, og det skal ikke mye stigning til før man må presse den til maks, for å ikke miste all fart. Det med Mini cross gjør det mer moro, og samt de er mindre.

Vil ikke en 85cc bli nærmest en Moped?

Lenke til kommentar

50cc kan ikke måle seg med 85cc helcross! Den letter på alle 6 girene! Sykt leketøy!

Trodde det samme da jeg ikke hadde noe som helst slags peiling på motor, men fikk prøvd en 85cc cross, og jeg ble ganske overraska, jeg måtte klamre meg til styret for ikke å falle av :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...