Steina Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei, jeg har i en stund vært på utkikk etter en ny tvbenk til stuen min, da jeg etter hvert trenger mer plass til lydutstyr og diverse. Er bare ute etter noe simpelt, med 3 planker på minst 120cm lange, slik at tv-en kan stå øverst (har ikke mulighet til å henge opp), og plass til 4 eller 6 forsterkere i de 2 hyllene under. Blir nok ikke 4-6 forsterkere, men ting som tar like stor plass. (44cm bredt) Har sett på noe slikt på Møbelringen, som ser helt utmerket ut for meg, men den er bare 49cm høye, noe som blir for lavt når tv-en skal stå på toppen av benken. Så er det noen som har noen tips? Jeg vil helst ha i sort, men jeg tar ALLE forslag til vurdering. Pris spiller ingen rolle. Om noen har noen supre tips om hvordan jeg kan lage det selv, så tar jeg også imot det. Husker å ha sett en post på forumet fra en bruker som laget noe lignende selv med lekastein. Noen som vet hvor jeg har sett det? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Datt innom disse hærlighetene: Cambre Video Rack Men ser ikke ut som det er mulig å bestille, så blir vel vanskelig å få tak i her uansett da. Jeg har ikke studert den siden enda, men ville bare nevne den før jeg tar kveld. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Ah, soundgarden (tidligere Hi-Fi Center) fører disse produktene. http://www.soundgarden.no/shop.cfm?path=206,207 Men når jeg sa at "pris spiller ingen rolle", så tror jeg likevel dette ble i dyreste laget. Edit: Også hifiklubben.no har vist møbler. Jeg har nå da litt å velge imellom nå i alle fall, selv om at jeg tror jeg ikke ønsker å gå over 2500kr i pris, noe som begrenser utvalget stort. Endret 5. november 2008 av Steina Lenke til kommentar
trulsd Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Du kan jo se på denne fra Skeidar Jeg har en annen modell fra Skeidar, fant den ikke på nettsidene, så kanskje den er gått ut. Kjøpte den i sommer for rett over en tusenlapp.. Men den blir nok for lav for deg, ca 40cm. Finner ikke mange tv-bord som er 60 cm. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Selv har jeg denne med kabelskjulere. Er ikke helt i str du vil ha men nærme. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Selv har jeg denne med kabelskjulere. Er ikke helt i str du vil ha men nærme. Den der var litt i minste laget ja, men til den prisen så er det over all forventning. Takker for tipset. Ble en bestilling med en gang på impuls. 219kr i frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå