Gå til innhold

TVbenk med kun 2-3 hyller, min. B:120cm H:60cm ?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har i en stund vært på utkikk etter en ny tvbenk til stuen min, da jeg etter hvert trenger mer plass til lydutstyr og diverse.

Er bare ute etter noe simpelt, med 3 planker på minst 120cm lange, slik at tv-en kan stå øverst (har ikke mulighet til å henge opp), og plass til 4 eller 6 forsterkere i de 2 hyllene under. Blir nok ikke 4-6 forsterkere, men ting som tar like stor plass. (44cm bredt)

Har sett på noe slikt på Møbelringen, som ser helt utmerket ut for meg, men den er bare 49cm høye, noe som blir for lavt når tv-en skal stå på toppen av benken.

WEB_18814_1.EPS.jpg

Så er det noen som har noen tips?

Jeg vil helst ha i sort, men jeg tar ALLE forslag til vurdering.

Pris spiller ingen rolle.

Om noen har noen supre tips om hvordan jeg kan lage det selv, så tar jeg også imot det.

Husker å ha sett en post på forumet fra en bruker som laget noe lignende selv med lekastein. Noen som vet hvor jeg har sett det? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, soundgarden (tidligere Hi-Fi Center) fører disse produktene.

http://www.soundgarden.no/shop.cfm?path=206,207

Men når jeg sa at "pris spiller ingen rolle", så tror jeg likevel dette ble i dyreste laget.

Edit: Også hifiklubben.no har vist møbler.

Jeg har nå da litt å velge imellom nå i alle fall, selv om at jeg tror jeg ikke ønsker å gå over 2500kr i pris, noe som begrenser utvalget stort.

Endret av Steina
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...