Gå til innhold

Skifte skjerm /åpne deksel w910i

tommysk

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har knust skjermen min, har handlet ny skjerm over nettet.

Og nå får jeg ikke av dekselet!!!

Har fjernet de to skruvene som ligger under batteriet slik at dekselet front nede/framkant har løsnet. Men i toppen/bakkant så henger den helt øverst. Ser ikke noen skruer der, hvordan kan jeg få tatt av hele dekselet????

Noen som har noen triks på lur???

Endret av tommysk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er lettere og ødelegge enn og reparere når man gjør det selv.

Men dersom det og sende på versted ikke er aktuelt, så er trikset det at du må løsne 2 skruer til. Slide telefonen ut, så sitter det 2 skruer til på toppen av telefonen, på baksiden av sliden.

Og vips, så kan front dekselet fjernes..

Etter dette går vansklighetsgraden opp et nivå. :)

Vet man ikke hvordan man får av dekselet, har man som regel ingenting under dekselet og gjøre heller. Så er du glad i telefonen kan Flodec's tips være lurt. Men siden du alt har kjøpt display alt regner jeg med at du har bestemt deg?

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar

Javel.

Uansett, litt flaut at jeg ikke oppdaget skruene bak de små klistremerkene. Når jeg pirket en del hardere så kom de to savnede kruene frem.

Og nei, det var overhodet ikke vanskelig å skifte skjermen! Tok omtrent fem minutter etter at jeg fikk av dekselet.

Og ja, telefonen er nå velfungerende med ny skjerm for alt i alt 230 kroner...

Lenke til kommentar
Javel.

Uansett, litt flaut at jeg ikke oppdaget skruene bak de små klistremerkene. Når jeg pirket en del hardere så kom de to savnede kruene frem.

Og nei, det var overhodet ikke vanskelig å skifte skjermen! Tok omtrent fem minutter etter at jeg fikk av dekselet.

Og ja, telefonen er nå velfungerende med ny skjerm for alt i alt 230 kroner...

Er ikke altid så lett og finne alle disse gjemte skruene om man ikke vet hvor de sitter nei, det er sant. Men fint og høre du fikk fikset den, og 230 kr er en fin pris. - Blir ikke billigere enn om man gjør det selv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...