Eplekaka88 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Mat: Takk for flott informasjon... Så enkelt sagt eg må ete meir enn eg gjer, ete etter eg er mett og litt til? og maten skal vere sunn og slikt? Trening: Trene meir? På kva måte? Er langt ifra eit treningssenter... Situps, pushups, jogge? Vekter? Bruker slik Handklemme med... EDIT: Takk for motivasjon Jallabad... Endret 4. november 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Ja, proteinrik mat, så og si alt fra dyr er proteiner, ja regn ut kcal innhold i det du spiser når du har funnet metabolismen din, det gjør du her. Skal du øke mye, så burde du egnetlig begynne å trene baseøveler: Benk, mark, bøy, latroing, militærpress, men hvis du ikke har olympiastang så blir det vanskeligheter med det, men du finnes versoner av disse også som man kan gjøre med hantler, bortsett fra bøyen da.. edit: Jallabad det er ikke rart du ikke går opp, kostholdet ditt hadde ikke dekket ett sultbarn i afrika engang Endret 4. november 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Så mange som leser tråden:D takk for stort engasjemang! Men skal utvide treningsspekteret mitt... Men las i ein annan tråd at knebøy ødelegger kneet, stemmer dette? Har slatters fra før... Edit: Jallabad det er ikke rart du ikke går opp, kostholdet ditt hadde ikke dekket ett sultbarn i afrika engang OZ-Racing: Takk for motivasjon... Han et 2-3X av mitt bruk... Endret 4. november 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Det stemmer ikke, såklart kan man skade seg, men det kan man på alt.. edit: spiser han 3 ganger mer enn deg, så er det ikke rart vekta er lav.. Endret 4. november 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 har man slatters skal man være forsiktig med knebøy! det ER anstrengene for kneeet helt klart men gud for en bra øvelse... måtte slutte jeg på grunn av kneproblemer Lenke til kommentar
Kringly Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Var ikke meningen å virke demotiverende. Men er bare så evig demotivert selv! Sliter med akkurat det samme som deg! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Er egentlig det letteste i verden-- Hver dag føre du legger deg, spis en 2 liters is, gjerne stapp i deg potetgull og.. Om du ikke legger på deg så prøver du ikke hardt nok.. resten av dagen spiser du 1 eller 2 store måltider.. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) om du samtidig har lyst på kreft så Endret 4. november 2008 av Havard_92 Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Er ukonfortabelt å vere so tynn... Men ja OZ Raserbil - Eg kan ikkje ete meir når eg blir mett da... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Raserbil faktisk.. Du blir vandt til det, derfor gainer er dett greit tips, da det er mye kcal i forholdsvis lite drikke Lenke til kommentar
Kringly Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ser litt på denne: http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk....aspx?plid=3539 Trur jeg skal kjøpe den, og drikke det to ganger til dagen.... Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Men som eg og Jallabla, og han har lengre trening og forsøk på oppfeiting... Er det slik at enkelte ikkje kan bli større? Og vist ein prøver så kan dette gå gale, med tanke på sjelett og slikt? Lenke til kommentar
Kringly Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Vis det er slik, så har nok jeg det Men jeg skal prøve den protein drikken jeg viste i linken. Leste litt rund på nett, og hører om folk så har gått opp 5kg på en måned! Jeg er forsøkskanin? Noen som vet hvordan kratin er når jeg vil opp i vekt? Endret 4. november 2008 av Jallabad Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 nei, alle kan gå opp ivekt om de vil, grunnen til at dere ikke går opp i vekt er at dere spiser en latterlig liten mengde med mat når dere vil opp i vekt, og drive å ta gainer uten å vite hva man får i seg av kcal igjennom kosten synts jeg er veldig ustrukturert., og kan da kan det være helt waste Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jepp For eg og du hørast litt like ut i kroppsbygging, kansje du har meir muskelmasse.. Funker det for deg skal eg også prøve... Kansje.... Men gje eit hint når du fær den da! vil ha nøye overvåking på deg EDIT: Mitt innlegg var sikta til Jallabad... Endret 4. november 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ingenting er umulig. Må ikke si det. Er vel heller mer å få kontroll over seg selv. Er vel ikke alle som karer å få til det. Lenke til kommentar
Kringly Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jepp For eg og du hørast litt like ut i kroppsbygging, kansje du har meir muskelmasse.. Funker det for deg skal eg også prøve... Kansje.... Men gje eit hint når du fær den da! vil ha nøye overvåking på deg EDIT: Mitt innlegg var sikta til Jallabad... Kjøpte produkter for 1200,- nå XD Off... alt for å bli feit! Du skal få ukes rapport Noooo! Fant ut jeg kjøpte feil Muschle juice.... Jaja. Nå har jeg 4,75 kg Jordbær. Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta før ordrebekreftelsen kommer til mailen? Endret 4. november 2008 av Jallabad Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Den svit litt ^^ Men håper på tilbakemelding Lenke til kommentar
Argument Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg prøver også bli større. 18 år, rundt 177 cm og 62 kg. Omtrent 60 kg i 3-4 år nå... I følge "denne siden" skal mitt energiforbruk være 2601 kcal, så jeg må ha i meg ca 3000 kcal. Jeg er helt sikker på at jeg har fått og får i meg godt over 3000 kcal om dagen Men for ca 5 uker siden begynte jeg å trene styrke på sats (3 ganger i uka), samt spise enda mer (føler at apetitten er der ) I tillegg har jeg en veldig fysisk krevende jobb. Er spent på fremgang! Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kjøp feitt på krukke, 3000g! Har brukt det og funker feitt. Var kun 60kg, men la på meg til 168kg som eg er nå! Feitt e gøtt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå