M..D Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Noen som vet hvor en slik bukse selges, ikke nødvendigvis samme merke. :http://www.karmaloop.com/products.aspx?Pro...;VendorCode=KRW Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 JC jeg hadde noe lignende i sommer, tror jeg. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 JC-buksene var mer lyseblå. De er forresten utgått (de var på salg for å få de ut i sommer). Er på jakt etter blå bukse selv. Den du linka til så ikke så verst ut. Lenke til kommentar
M..D Skrevet 5. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Den er drit kul men er så kjipt og kjøpe fra usa:/ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Hva med Zara? Ingen personlige erfaringer med kjeden, faktisk aldri vært innom en butikk, men jeg vet at de har blitt nevnt flere ganger tidligere i forumet her når det har vært snakk om fargede bukser. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Tittet innom Zara i dag, var faktisk en blå bukse der Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 hva ligger prisen på ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Om det var meg du skrev til så er jeg usikker, trur det var 299,- eller så så jeg ikke på prisen engang. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Det var deg jeg skrev til ja Okei, takk Edit: Så buksene og de var fæle. Endret 20. november 2008 av snaffle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå