RandiA Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ustabil PC ved billedredigering. I det siste har min PC vært veldig ”tidkrevende” med ”programmet må lukkes….send Windows melding om…etc”. Jeg har bra med ledig disk-plass. Jeg har 2GB RAM, jeg har kjørt memtest86+ som sa alt var i orden. Jeg kjører stadig antivirus-program, Ccleaner, AdAware, diskopprydding, defrag, og alt som holder maskinen i orden. Dette at maskinen ”vipper” seg av skjer både når jeg jobber i PhotoShop 7.0, Elements 5.0 og Canon Zoombrowser. Det skjer når jeg skal åpne billedmapper, eller når et bilde er ferdig-redigert og jeg skal velge ”Lagre som”. Det er tunge billedfiler, derfor er jeg påpasselig med ikke å gjøre annet samtidig, eller ha andre vinduer åpne. Jeg har Windows XP. Er det noen som kan gi meg tips om hva som kan være feil, hva jeg kan gjøre for å få bort dette. Har ikke så lyst til å kjøre System-gjenoppretting nå, da mister jeg mye av arbeidet jeg har gjort med tagging i Elements Organizer og slikt. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå